Search Suggestions
      петък, 19.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          МЕТАВСЕЛЕНА: Новото начало на Facebook

          Американската компания Facebook променя името си на Meta. Това съобщи в четвъртък неговият основател Марк Зукърбърг на онлайн презентация.

          - Реклама -

          „Сега се казваме Мета“, каза той, добавяйки, че въпреки ребрандирането, „мисията [на компанията] остава същата – да събира хората заедно“. Логото на новата компания ще бъде знакът за безкрайност в синьо.

          Според Зукърбърг досега всички приложения и марки и това, в допълнение към едноименната социална мрежа, фото услугата Instagram и месинджърът WhatsApp, ще останат същите, но „с течение на времето потребителите няма да се нуждаят от Facebook ( като социална мрежа – ТАСС) за използване на други продукти“.

          Основателят на Facebook обясни, че новото име на корпорацията идва от гръцката дума за „след“ и показва, че компанията винаги има място за растеж. По-рано, в рамките на презентацията, той говори за концепцията за така наречената метавселена, която ще включва елементи на виртуална и добавена реалност. Като пример той демонстрира как потребителят може да участва в концерт, който се играе както на живо, така и във виртуалното пространство. В същото време почти цялото изпълнение на Зукърбърг се състоя на фона на виртуален интериор, който се промени по време на неговия час и половина история от селска къща с изглед към планините в анимирана космическа станция.

          „Метавселена“

          Новото име, замислено от компанията, е продължение на избраната от тях концепция за „метавселената“, която ще обедини цял набор от не само програми, но и устройства с добавена реалност

          Зукърбърг вижда бъдещото развитие на „метавселената“ в създаването на виртуален свят, където потребителите ще придобият свои собствени индивидуални анимирани отражения – аватари – чрез които могат да навигират във виртуалния свят, да прекарват време в игри с разширена реалност и в същото време общувайте с други потребители, приемайте или провеждайте обаждания, купувайте или рекламирайте продуктите си, събирайте се във виртуални чат стаи.

          Част от тази програма ще бъдат очила с добавена реалност, нови гласови интерфейси, системи за управление с жестове, технологии за интелигентен контрол на джаджи около потребителя и др. Компанията също така възнамерява да похарчи около 150 милиона долара за „потапящо обучение“ за създателите на съдържание, за да могат да овладеят всички нови инструменти за взаимодействие в разширената реалност.

          Американската компания Facebook променя името си на Meta. Това съобщи в четвъртък неговият основател Марк Зукърбърг на онлайн презентация.

          - Реклама -

          „Сега се казваме Мета“, каза той, добавяйки, че въпреки ребрандирането, „мисията [на компанията] остава същата – да събира хората заедно“. Логото на новата компания ще бъде знакът за безкрайност в синьо.

          Според Зукърбърг досега всички приложения и марки и това, в допълнение към едноименната социална мрежа, фото услугата Instagram и месинджърът WhatsApp, ще останат същите, но „с течение на времето потребителите няма да се нуждаят от Facebook ( като социална мрежа – ТАСС) за използване на други продукти“.

          Основателят на Facebook обясни, че новото име на корпорацията идва от гръцката дума за „след“ и показва, че компанията винаги има място за растеж. По-рано, в рамките на презентацията, той говори за концепцията за така наречената метавселена, която ще включва елементи на виртуална и добавена реалност. Като пример той демонстрира как потребителят може да участва в концерт, който се играе както на живо, така и във виртуалното пространство. В същото време почти цялото изпълнение на Зукърбърг се състоя на фона на виртуален интериор, който се промени по време на неговия час и половина история от селска къща с изглед към планините в анимирана космическа станция.

          „Метавселена“

          Новото име, замислено от компанията, е продължение на избраната от тях концепция за „метавселената“, която ще обедини цял набор от не само програми, но и устройства с добавена реалност

          Зукърбърг вижда бъдещото развитие на „метавселената“ в създаването на виртуален свят, където потребителите ще придобият свои собствени индивидуални анимирани отражения – аватари – чрез които могат да навигират във виртуалния свят, да прекарват време в игри с разширена реалност и в същото време общувайте с други потребители, приемайте или провеждайте обаждания, купувайте или рекламирайте продуктите си, събирайте се във виртуални чат стаи.

          Част от тази програма ще бъдат очила с добавена реалност, нови гласови интерфейси, системи за управление с жестове, технологии за интелигентен контрол на джаджи около потребителя и др. Компанията също така възнамерява да похарчи около 150 милиона долара за „потапящо обучение“ за създателите на съдържание, за да могат да овладеят всички нови инструменти за взаимодействие в разширената реалност.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          В Перу откриха 12-милионен фосил на праисторическа „морска свиня“

          Перуански палеонтолози представиха уникално откритие – фосил на праисторическо китоподобно, известно като „морска свиня“, датиращо отпреди 12 милиона години. Фосилът, дълъг 3,5 метра, е открит...

          Британски учени: Стотици жертви в България и хиляди в Европа по време на горещата вълна това лято

          България е сред най-тежко засегнатите страни в Европа от летните горещини през 2025 г., сочи нов доклад на Grantham Institute към Кралския колеж в...

          Шефът на „Роскосмос“: Русия разработва конкурент на „Старлинк“

          Русия работи активно по създаването на алтернатива на сателитната интернет система Starlink на Илон Мъск. Това съобщи новият генерален директор

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions