Българската държава не се интересува от този проблем, в голяма степен, от пътния травматизъм, катастрофите, от стотиците загинали и пострадали на пътя. Каквито и планове да се правят, те остават само на хартия, никой не ги контролира, те са само с цел да се прави някакъв пиар или примерно до някоя сериозна катастрофа. Това посочва по повод на инициативата „Визия 0“ главният прокурор Иван Гешев, цитиран от пресцентъра на прокуратурата.
- Реклама -
По думите на Гешев Наказателният кодекс и Законът за движение по пътищата се нуждаят от сериозни законодателни промени. Едва ли е необходимо да открием топлата вода, има работещи модели в други европейски държави, които са дали резултат, допълва той.
Според него трябва първо да се идентифицират проблемите на пътната инфраструктура и свързаната с нея пътна безопасност, за да се вземат решения.
Нашия анализ, по данни от Агенция пътна инфраструктура и Държавната агенция по безопасност на движението по пътищата, е, че няма магистрала или първокласен път, който да няма сериозни проблеми, посочва още Иван Гешев.
Главният прокурор коментира, че под натиска на гражданското общество, неправителствените и браншовите организации, политиците и Народното събрание ще бъдат принудени да свършат нещо. Ние не заслужаваме тази война по пътищата, казва още той, цитиран от пресцентъра на прокуратурата.
Българската държава не се интересува от този проблем, в голяма степен, от пътния травматизъм, катастрофите, от стотиците загинали и пострадали на пътя. Каквито и планове да се правят, те остават само на хартия, никой не ги контролира, те са само с цел да се прави някакъв пиар или примерно до някоя сериозна катастрофа. Това посочва по повод на инициативата „Визия 0“ главният прокурор Иван Гешев, цитиран от пресцентъра на прокуратурата.
- Реклама -
По думите на Гешев Наказателният кодекс и Законът за движение по пътищата се нуждаят от сериозни законодателни промени. Едва ли е необходимо да открием топлата вода, има работещи модели в други европейски държави, които са дали резултат, допълва той.
Според него трябва първо да се идентифицират проблемите на пътната инфраструктура и свързаната с нея пътна безопасност, за да се вземат решения.
Нашия анализ, по данни от Агенция пътна инфраструктура и Държавната агенция по безопасност на движението по пътищата, е, че няма магистрала или първокласен път, който да няма сериозни проблеми, посочва още Иван Гешев.
Главният прокурор коментира, че под натиска на гражданското общество, неправителствените и браншовите организации, политиците и Народното събрание ще бъдат принудени да свършат нещо. Ние не заслужаваме тази война по пътищата, казва още той, цитиран от пресцентъра на прокуратурата.
Ситен снеговалеж и гъста мъгла усложняват трафика през прохода „Шипка“. Към момента, снежна покривка се е образувала само в най-високата част на прохода, където температурата е минус 1 градус.
Васил Терзиев и Никола Цолов споделиха празнично настроение и усмивки по време на разходка с коледното влакче пред храм-паметника "Св. Александър Невски".
Белослава Кръстева, европейската шампионка по ускорен шах, може да бъде принудена да се състезава под чужд флаг, ако проблемите във българския шахмат продължат. Младата гросмайсторка е изправена пред риск от лишаване от участие в международни турнири и от рейтинговите си точки заради конфликта между двете шахматни федерации в България.