„Рано е да се говори за възстановяване, защото още наваксваме след 2 години почти спряна дейност. Тепърва ще виждаме дали ще се възстановим или наваксването ще забави своите темпове и ще бъдем под нивата от 2019 г. Не е само въпрос на пари. От една страна държавните помощи помогнаха, но от друга страна изкривиха пазара“, заяви в ефир председателят на Асоциацията на българските туроператори и туристически агенции Димитрина Горанова.
- Реклама -
„За нас по-важна е стратегията, хоризонтът, да знаем какви са плановете на държавата през следващите години. България е разпознаваема най-вече от гледна точка на морския зимен туризъм. Рекламната стратегия на министерството на туризма да наблегне повече на другите видове туризъм, за да бъде търсена като целогодишна дестинация“, допълни той.
„Рано е да се говори за възстановяване, защото още наваксваме след 2 години почти спряна дейност. Тепърва ще виждаме дали ще се възстановим или наваксването ще забави своите темпове и ще бъдем под нивата от 2019 г. Не е само въпрос на пари. От една страна държавните помощи помогнаха, но от друга страна изкривиха пазара“, заяви в ефир председателят на Асоциацията на българските туроператори и туристически агенции Димитрина Горанова.
- Реклама -
„За нас по-важна е стратегията, хоризонтът, да знаем какви са плановете на държавата през следващите години. България е разпознаваема най-вече от гледна точка на морския зимен туризъм. Рекламната стратегия на министерството на туризма да наблегне повече на другите видове туризъм, за да бъде търсена като целогодишна дестинация“, допълни той.