Search Suggestions
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          „Часовникът тиктака“: Транспортният бранш в готовност за протест

          Транспортният бранш е в протестна готовност. Причината – планираното увеличаване на толтаксите с 10% от началото на април и с още 10% от 1 септември.

          заяви пред БНР Димитър Димитров, изпълнителен директор на Камарата на автомобилните превозвачи.

          посочи той.

          подчерта Димитров.

          От транспортния бранш настояват за отлагане на вдигането на таксите от 1 април, а след това – да бъде обсъдено как тежестта да бъде изнесена към транзитния трафик.

          Часовникът тиктака„, предупреди Димитров и заяви, че Толсистемата трябва да е в Министерството на транспорта. Според него тя не функционира добре.

          „През последните години се наблюдава ръст на регистрираните транспортни фирми“, каза още той. Според него контролът не е работа на браншовите организации, а на държавата, която с толсистемата е създала хаос в транспортния сектор и трябва да си го оправи.

          Като изрази подозрения, че „някой има интерес„, Димитров допълни, че „никой не се е напрегнал“ да търси сорскодовете на тази система, за които преди повече от година беше обявено, че липсват.

          Транспортният бранш е в протестна готовност. Причината – планираното увеличаване на толтаксите с 10% от началото на април и с още 10% от 1 септември.

          заяви пред БНР Димитър Димитров, изпълнителен директор на Камарата на автомобилните превозвачи.

          посочи той.

          подчерта Димитров.

          От транспортния бранш настояват за отлагане на вдигането на таксите от 1 април, а след това – да бъде обсъдено как тежестта да бъде изнесена към транзитния трафик.

          Часовникът тиктака„, предупреди Димитров и заяви, че Толсистемата трябва да е в Министерството на транспорта. Според него тя не функционира добре.

          „През последните години се наблюдава ръст на регистрираните транспортни фирми“, каза още той. Според него контролът не е работа на браншовите организации, а на държавата, която с толсистемата е създала хаос в транспортния сектор и трябва да си го оправи.

          Като изрази подозрения, че „някой има интерес„, Димитров допълни, че „никой не се е напрегнал“ да търси сорскодовете на тази система, за които преди повече от година беше обявено, че липсват.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Тежка катастрофа край Кипилово: 16-годишен ученик е с опасност за живота

          Лекари в Сливен продължават борбата за живота на 16-годишен ученик, пострадал тежко при катастрофа на пътя край котелското село Кипилово. Момчето е настанено в...

          Експерти: Райският газ крие сериозни рискове за тялото и психиката

          Употребата на райски газ може да доведе до тежки и дългосрочни последици за физическото и психичното здраве, предупредиха медицински и психологически експерти, цитирани от...

          Фермерските протести в Гърция продължават

          И днес в Гърция има затворени пътища заради протестите на фермерите, като движението се пренасочва по обходни маршрути. След възобновяването на ефективните протестни действия...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions