Search Suggestions
      сряда, 26.03.25
      Search Suggestions

          „Часовникът тиктака“: Транспортният бранш в готовност за протест

          Транспортният бранш е в протестна готовност. Причината – планираното увеличаване на толтаксите с 10% от началото на април и с още 10% от 1 септември.

          заяви пред БНР Димитър Димитров, изпълнителен директор на Камарата на автомобилните превозвачи.

          посочи той.

          подчерта Димитров.

          От транспортния бранш настояват за отлагане на вдигането на таксите от 1 април, а след това – да бъде обсъдено как тежестта да бъде изнесена към транзитния трафик.

          Часовникът тиктака„, предупреди Димитров и заяви, че Толсистемата трябва да е в Министерството на транспорта. Според него тя не функционира добре.

          „През последните години се наблюдава ръст на регистрираните транспортни фирми“, каза още той. Според него контролът не е работа на браншовите организации, а на държавата, която с толсистемата е създала хаос в транспортния сектор и трябва да си го оправи.

          Като изрази подозрения, че „някой има интерес„, Димитров допълни, че „никой не се е напрегнал“ да търси сорскодовете на тази система, за които преди повече от година беше обявено, че липсват.

          Транспортният бранш е в протестна готовност. Причината – планираното увеличаване на толтаксите с 10% от началото на април и с още 10% от 1 септември.

          заяви пред БНР Димитър Димитров, изпълнителен директор на Камарата на автомобилните превозвачи.

          посочи той.

          подчерта Димитров.

          От транспортния бранш настояват за отлагане на вдигането на таксите от 1 април, а след това – да бъде обсъдено как тежестта да бъде изнесена към транзитния трафик.

          Часовникът тиктака„, предупреди Димитров и заяви, че Толсистемата трябва да е в Министерството на транспорта. Според него тя не функционира добре.

          „През последните години се наблюдава ръст на регистрираните транспортни фирми“, каза още той. Според него контролът не е работа на браншовите организации, а на държавата, която с толсистемата е създала хаос в транспортния сектор и трябва да си го оправи.

          Като изрази подозрения, че „някой има интерес„, Димитров допълни, че „никой не се е напрегнал“ да търси сорскодовете на тази система, за които преди повече от година беше обявено, че липсват.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ
          - Реклама -

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          Search Suggestions
              Search Suggestions