При мен – Министерство на транспорта, няма влияние. По-скоро коалицията работи много добре и с ентусиазъм, независимо кой министър от коя партия е. Имам възможност да сравня и предишното и сега правителството. Сега имаме истинска екипна взаимопомощ. Това заяви вицепремиерът и министър на транспорта Гроздан Караджов в интервю пред БНР.
„Проблема с безопасността по пътищата се решава от 11 различни министерства и агенции. Оттам идва и тази трудност, че не се справяме да го преодолеем и сме първенци по жертви. 2023 г. има нарастваме на смъртните случаи на деца. Трагедия, е, че ние българите не се справяме със сериозен проблем, какъвто е животът и здравето на нас самите“
Караджов е категоричен, че трябва да се приложат драстични мерки, за да „се получи първият пробив на намаляване на жертвите“:
„Не всички мерки трябва да са скъпи и сложни, и да се чакат дълго време. Част от тях са като колчетата в Кресна, не струват скъпо но цялостната организация доведе, че от 2,6 години няма нито една жертва. Това трябва да се направи.“
Министър Караджов посочи, че в плануваните 36 участъка за ремонт ежегодни има по 4 – 5 души загинали при катастрофи. Такъв например е участъкът Русе – Бяла.
„Само тези 36 участъка да ги сведем на нула, ще спасим 150 българи да живеят. И това са тези 20%“
При мен – Министерство на транспорта, няма влияние. По-скоро коалицията работи много добре и с ентусиазъм, независимо кой министър от коя партия е. Имам възможност да сравня и предишното и сега правителството. Сега имаме истинска екипна взаимопомощ. Това заяви вицепремиерът и министър на транспорта Гроздан Караджов в интервю пред БНР.
„Проблема с безопасността по пътищата се решава от 11 различни министерства и агенции. Оттам идва и тази трудност, че не се справяме да го преодолеем и сме първенци по жертви. 2023 г. има нарастваме на смъртните случаи на деца. Трагедия, е, че ние българите не се справяме със сериозен проблем, какъвто е животът и здравето на нас самите“
Караджов е категоричен, че трябва да се приложат драстични мерки, за да „се получи първият пробив на намаляване на жертвите“:
„Не всички мерки трябва да са скъпи и сложни, и да се чакат дълго време. Част от тях са като колчетата в Кресна, не струват скъпо но цялостната организация доведе, че от 2,6 години няма нито една жертва. Това трябва да се направи.“
Министър Караджов посочи, че в плануваните 36 участъка за ремонт ежегодни има по 4 – 5 души загинали при катастрофи. Такъв например е участъкът Русе – Бяла.
„Само тези 36 участъка да ги сведем на нула, ще спасим 150 българи да живеят. И това са тези 20%“
Стотици софиянци за пореден път излязоха на протест срещу насилието над животни, предаде репортер на БГНЕС.
Протестът се състоя тази вечер пред Народното събрание, и...
Еврозоната е приоритет за България, фактор за икономическа стабилност, но и въпрос на сигурност. За целия европейски континент, очевидно, най-голямото предизвикателство е руската агресия...