28 месеца е срокът, за който е проведен търга. Тоест това е срокът, в който се предвижда, да бъдат произведени влаковете. 28 месеца излизат много над август следващата година и е недопустим този разход по ПВУ. За транспорта там са предвидени 666 милиона, но тук моята амбиция е да надвишим значително тази сума – докато се връщат в някои сектори средства, при нас търсим допълнително да ни бъдат дадени от ЕК. Стана с една много голяма отстъпка от страна на ЕК. Влаковете, които бъдат произведени и доставени до 30 август 2026г., да бъдат изцяло платени от ПВУ от Комисията. Тоест те ще бъдат подарени на българския народ от ЕК.
Това заяви в ефира в ефира на „Евроком“ министърът на транспорта и съобщенията Гроздан Караджов.
Имахме няколко видео срещи. Те се интересуваха срещу тази инвестиция какви реформи ще бъдат направени в железниците и каква е моята визия за тази реформа като министър. Мисля, че аз и екипа ми успяхме да защитим реформа, такава каквато я има във всички страни, където се возят на модерни и нови влакове с ниво и качество на услугата. Ние гарантирахме, че такива неща ще получат българските граждани чрез две мерки – едната се казва Закон за обществения транспорт, а втората – Договор за обществена, пътническа услуга. Този договор предвижда от края на 2026г. у нас да оперират още два частни оператора, освен държавния, ако той остане, добави още той.
- Реклама -
До Бургас много трудно ще се стигне за три часа и половина. Километрите до там по едната линия са 418, а по другата – над 450 км. Това нещо може да се постигне, когато се завърши цялостния ремонт София-Пловдив-Стара Загора-Карнобат- Бургас. Този влак трябва да се движи с над 120 км. в час. Така Караджов коментира думите на Георги Гвоздейков, бивш министър на транспорта, който беше заявил, че 2027г. може да стига за 3 часа и половина до Бургас.
28 месеца е срокът, за който е проведен търга. Тоест това е срокът, в който се предвижда, да бъдат произведени влаковете. 28 месеца излизат много над август следващата година и е недопустим този разход по ПВУ. За транспорта там са предвидени 666 милиона, но тук моята амбиция е да надвишим значително тази сума – докато се връщат в някои сектори средства, при нас търсим допълнително да ни бъдат дадени от ЕК. Стана с една много голяма отстъпка от страна на ЕК. Влаковете, които бъдат произведени и доставени до 30 август 2026г., да бъдат изцяло платени от ПВУ от Комисията. Тоест те ще бъдат подарени на българския народ от ЕК.
Това заяви в ефира в ефира на „Евроком“ министърът на транспорта и съобщенията Гроздан Караджов.
Имахме няколко видео срещи. Те се интересуваха срещу тази инвестиция какви реформи ще бъдат направени в железниците и каква е моята визия за тази реформа като министър. Мисля, че аз и екипа ми успяхме да защитим реформа, такава каквато я има във всички страни, където се возят на модерни и нови влакове с ниво и качество на услугата. Ние гарантирахме, че такива неща ще получат българските граждани чрез две мерки – едната се казва Закон за обществения транспорт, а втората – Договор за обществена, пътническа услуга. Този договор предвижда от края на 2026г. у нас да оперират още два частни оператора, освен държавния, ако той остане, добави още той.
- Реклама -
До Бургас много трудно ще се стигне за три часа и половина. Километрите до там по едната линия са 418, а по другата – над 450 км. Това нещо може да се постигне, когато се завърши цялостния ремонт София-Пловдив-Стара Загора-Карнобат- Бургас. Този влак трябва да се движи с над 120 км. в час. Така Караджов коментира думите на Георги Гвоздейков, бивш министър на транспорта, който беше заявил, че 2027г. може да стига за 3 часа и половина до Бургас.
Варненски автобус с туристи се преобърна край Боженци. В автобуса са пътували 31 пътника, които не са пострадали, съобщиха от ОД МВР - Габрово.
Инцидентът...
Днес станахме свидетели на изключително груба лъжа – кадри от протеста на хората преди няколко седмици в моя подкрепа бяха представени като протест срещу...