Първи инцидент с пешеходец след поставяне на светофар в Кресна.
- Реклама -
Минути след 10:00 часа, докато екипи на КАТ регулираха движението в района на пешеходната пътека, ТИР блъсна пешеходец.
За щастие, пострадалият се е отървал само с охлузвания и натъртвания. Екип на Спешна помощ го е транспортирал за преглед. Пробата за алкохол на шофьора е направена на място и е била отрицателна.
До изтеглянето на превозното средство полицаи регулираха движението и пропускаха автомобилите поетапно, предава БНТ.
Заради инцидента се е образувало струпване на автомобили в града и в Кресненското дефиле.
Първи инцидент с пешеходец след поставяне на светофар в Кресна.
- Реклама -
Минути след 10:00 часа, докато екипи на КАТ регулираха движението в района на пешеходната пътека, ТИР блъсна пешеходец.
За щастие, пострадалият се е отървал само с охлузвания и натъртвания. Екип на Спешна помощ го е транспортирал за преглед. Пробата за алкохол на шофьора е направена на място и е била отрицателна.
До изтеглянето на превозното средство полицаи регулираха движението и пропускаха автомобилите поетапно, предава БНТ.
Заради инцидента се е образувало струпване на автомобили в града и в Кресненското дефиле.
Ние имаме готовност за изграждане на 3 пасарелки с асансьори в близост до пешеходните пътеки в гр. Кресна и система за управление на трафика в целия участък Симитли – Кресна, така че ако няма катастрофи най-много за 30 минути ще се премине през него.
Решенията на Министерски съвет, МРРБ и АПИ за участъка Симитли – Кресна меко казано са лишени от професионализъм и твърдо казано нарушават законите във вреда на хората.
Готов е нашият проект за истинска автомагистрала в този участък, такава каквато е в другите участъци на АМ „Струма“. АПИ имат проект за „НЕМАГИСТРАЛА“ и то само за половинка.
От 11 години АПИ харчат пари и лъжат хората, че ще изграждат автомагистрала в лот 3.2.
Нашият проект за обходен път на Кресна е много по- къс от този на АПИ и директно включва автомобилите в автомагистралата. Той решава проблема с транзитния поток и за разлика от проекта на АПИ служи на местните хора.
Железопътната линия пресича гр. Кресна на две и хората и колите се провират под нея като мишки. Проектирали сме тунел за железопътната линия и с премахването на път Е-79 ще бъде изградена пешеходна зона в центъра, защото Кресна, както много други градове заслужава такава зона.
Кога Правителството, партиите и местната власт ще прогледнат (не е въпрос).
Ние имаме готовност за изграждане на 3 пасарелки с асансьори в близост до пешеходните пътеки в гр. Кресна и система за управление на трафика в целия участък Симитли – Кресна, така че ако няма катастрофи най-много за 30 минути ще се премине през него.
Решенията на Министерски съвет, МРРБ и АПИ за участъка Симитли – Кресна меко казано са лишени от професионализъм и твърдо казано нарушават законите във вреда на хората.
Готов е нашият проект за истинска автомагистрала в този участък, такава каквато е в другите участъци на АМ „Струма“. АПИ имат проект за „НЕМАГИСТРАЛА“ и то само за половинка.
От 11 години АПИ харчат пари и лъжат хората, че ще изграждат автомагистрала в лот 3.2.
Нашият проект за обходен път на Кресна е много по- къс от този на АПИ и директно включва автомобилите в автомагистралата. Той решава проблема с транзитния поток и за разлика от проекта на АПИ служи на местните хора.
Железопътната линия пресича гр. Кресна на две и хората и колите се провират под нея като мишки. Проектирали сме тунел за железопътната линия и с премахването на път Е-79 ще бъде изградена пешеходна зона в центъра, защото Кресна, както много други градове заслужава такава зона.
Кога Правителството, партиите и местната власт ще прогледнат (не е въпрос).