„Целта не ни е била парите. Със сигурност парите са водещо нещо по отношение на възмоности, но целта е била да привлечем достатъчно капитал, за да реализираме нашите идеи“, това заяви съоснователят на „Payhawk“ Христо Борисов пред „Евроком“.
„Имаме възможности и можем да постигнем много неща, но не е било ключово за нас дали имаме 50 или 100 млн.“, продължи той.
„Ние не сме продали изцяло компанията. По-скоро привличаме външни инвеститори“, каза още Борисов.
„Това, което е ключово при нас е, че финансовите отдели могат да установяват съответния контрол. Когато стартирахме, търсихме голям пазар, за да направим голяма компания“, каза още съоснователят на „Payhawk“.
„Историята тръгва от „Телерик“. Ние в „Телерик“ едно от нещата, които ни помогна беше самочувствието. Ние придобивахме датски, немски, канадски компании с „Телерик“. Така придобихме самочувствието, че можем да направим нещо на конкурентно ниво. Въпросът беше да намерим пазар“, добави Борисов.
„Това, което решихме да направим иновативно е, че от ден едно използваме, че нямаме голям пазар в България, но таргетираме Европа като голям пазар…, това е нашето предимство“, уточни той.
„Големият проблем в България е този, че не можем да стигнем до инвеститорите, които дават по 10, 20 млн“, подчерта Борисов.