Search Suggestions
      вторник, 23.12.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Цоков: Трябва да работим за промяна на учебните програми и обучението на бъдещите учители

          Промяната в училищното образование започва от подготовката на бъдещите учители. Това подчерта министърът на образованието и науката проф. Галин Цоков при откриване на национална конференция за проектно базираното обучение в българското образование. По думите му през миналата година е направено допитване сред повече от 3 000 млади учители, което е показало, че не използват достатъчно иновации в методите си на преподаване. 

          - Реклама -

          “Необходимо е паралелно да работим за промяна на учебните програми, но и да фокусираме усилия в обучението на бъдещите учители”, подчерта министър Цоков. Той акцентира, че програмата на МОН, по която се организира националната конференция, е сред добрите примери. “Именно с обединяване на знанията и уменията на университетски преподаватели и учители от предучилищната и училищната фаза могат да се намерят най-добрите решения”, допълни министърът. 

          Проф. Цоков акцентира, че именно иновациите и дигитализацията са бъдещето и образователната система вече изостава във внедряването им. “Оценяването ни също трябва да бъде променено, като насърчаваме формирането на умения и компетенции в децата”, каза още той. 

          Промяната в училищното образование започва от подготовката на бъдещите учители. Това подчерта министърът на образованието и науката проф. Галин Цоков при откриване на национална конференция за проектно базираното обучение в българското образование. По думите му през миналата година е направено допитване сред повече от 3 000 млади учители, което е показало, че не използват достатъчно иновации в методите си на преподаване. 

          - Реклама -

          “Необходимо е паралелно да работим за промяна на учебните програми, но и да фокусираме усилия в обучението на бъдещите учители”, подчерта министър Цоков. Той акцентира, че програмата на МОН, по която се организира националната конференция, е сред добрите примери. “Именно с обединяване на знанията и уменията на университетски преподаватели и учители от предучилищната и училищната фаза могат да се намерят най-добрите решения”, допълни министърът. 

          Проф. Цоков акцентира, че именно иновациите и дигитализацията са бъдещето и образователната система вече изостава във внедряването им. “Оценяването ни също трябва да бъде променено, като насърчаваме формирането на умения и компетенции в децата”, каза още той. 

          google-news
          Последвайте Евроком в Google News

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Около 100 000 коли напускат София за Коледа, ограничават движението на камиони

          Очаква се около 100 000 автомобила да напуснат София през предстоящите празнични дни за Коледа, като най-голямо натоварване се очаква по АМ „Тракия“ (35...

          Министерският съвет обсъжда доклад за равенството на ромите и бюджетни промени

          Министерският съвет в оставка ще разгледа днес проект на решение за приемане на мониторингов доклад относно изпълнението на Националната стратегия за равенство, приобщаване и...

          Борисов настоява ГЕРБ да не участва в опити за прекратяване мандата на кмета на Варна

          Лидерът на Бойко Борисов настоява и отново призовава представителите на ГЕРБ в ОИК – Варна да не участват във всякакви евентуални опити за прекратяване...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions