Search Suggestions
      неделя, 09.11.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Милошев участва във форум за ролята на поколенията Y и Z в туризма

          „Младите хора са тези, които ще определят каква да бъде комуникацията и маркетинговата стратегия на туризма в България“, каза министърът на туризма Евтим Милошев по време на Националната конференция „Модерните маркетинг, реклама и комуникация – изборът на поколенията Y и Z“.

          - Реклама -

          Той подчерта също, че едно от най-големите предизвикателства пред туристическия бранш е обучението и подготовката на кадри, готови да изведат туризма у нас на по-високо ниво. „Подкрепяме всяка стъпка в образованието и дуалното обучение, което на този етап е интегрирано в средното образовани. Нашият стремеж и цел обаче е то да бъде въведено и във висшето образование, за да разширим неговия обхват“, подчерта министърът на туризма.

          Националната конференция „Модерните маркетинг, реклама и комуникация – изборът на поколенията Y и Z“ се организира с подкрепата на Министерството на туризма и от Националния борд по туризъм, Националното представителство на студентските съвети и Българската стопанска камара. Събитието даде възможност за дискусия и формулира цялостната визия и модел за комуникация на институциите с младите хора.

          „Уверявам ви, че работата на Министерството на туризма ще бъде съобразена с начина на живот и начина, по който младите правят своите избори“, заяви още министър Милошев.

          „Младите хора са тези, които ще определят каква да бъде комуникацията и маркетинговата стратегия на туризма в България“, каза министърът на туризма Евтим Милошев по време на Националната конференция „Модерните маркетинг, реклама и комуникация – изборът на поколенията Y и Z“.

          - Реклама -

          Той подчерта също, че едно от най-големите предизвикателства пред туристическия бранш е обучението и подготовката на кадри, готови да изведат туризма у нас на по-високо ниво. „Подкрепяме всяка стъпка в образованието и дуалното обучение, което на този етап е интегрирано в средното образовани. Нашият стремеж и цел обаче е то да бъде въведено и във висшето образование, за да разширим неговия обхват“, подчерта министърът на туризма.

          Националната конференция „Модерните маркетинг, реклама и комуникация – изборът на поколенията Y и Z“ се организира с подкрепата на Министерството на туризма и от Националния борд по туризъм, Националното представителство на студентските съвети и Българската стопанска камара. Събитието даде възможност за дискусия и формулира цялостната визия и модел за комуникация на институциите с младите хора.

          „Уверявам ви, че работата на Министерството на туризма ще бъде съобразена с начина на живот и начина, по който младите правят своите избори“, заяви още министър Милошев.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Мащабен протест в Лисабон: Десетки хиляди поискаха минимална заплата от 1050 евро

          Десетки хиляди португалци излязоха по улиците на Лисабон в събота в знак на протест срещу пакет от трудови реформи, предложен от правителството на премиера...

          На 68-годишна възраст почина бившият водещ на Top Gear Куентин Уилсън

          Куентин Уилсън, бивш водещ на популярното британско автомобилно предаване Top Gear, почина на 68-годишна възраст след битка с рак на белия дроб. Новината беше съобщена...

          Тревожна статистика: Близо 50% от мюсюлманите в ЕС са обект на дискриминация

          Почти половината от мюсюлманското население в Европейския съюз е преживяло дискриминация, разкрива ново проучване на Европейската агенция за правата на човека. Мюсюлманите, които са...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions