Search Suggestions
      сряда, 10.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Милошев участва във форум за ролята на поколенията Y и Z в туризма

          „Младите хора са тези, които ще определят каква да бъде комуникацията и маркетинговата стратегия на туризма в България“, каза министърът на туризма Евтим Милошев по време на Националната конференция „Модерните маркетинг, реклама и комуникация – изборът на поколенията Y и Z“.

          - Реклама -

          Той подчерта също, че едно от най-големите предизвикателства пред туристическия бранш е обучението и подготовката на кадри, готови да изведат туризма у нас на по-високо ниво. „Подкрепяме всяка стъпка в образованието и дуалното обучение, което на този етап е интегрирано в средното образовани. Нашият стремеж и цел обаче е то да бъде въведено и във висшето образование, за да разширим неговия обхват“, подчерта министърът на туризма.

          Националната конференция „Модерните маркетинг, реклама и комуникация – изборът на поколенията Y и Z“ се организира с подкрепата на Министерството на туризма и от Националния борд по туризъм, Националното представителство на студентските съвети и Българската стопанска камара. Събитието даде възможност за дискусия и формулира цялостната визия и модел за комуникация на институциите с младите хора.

          „Уверявам ви, че работата на Министерството на туризма ще бъде съобразена с начина на живот и начина, по който младите правят своите избори“, заяви още министър Милошев.

          „Младите хора са тези, които ще определят каква да бъде комуникацията и маркетинговата стратегия на туризма в България“, каза министърът на туризма Евтим Милошев по време на Националната конференция „Модерните маркетинг, реклама и комуникация – изборът на поколенията Y и Z“.

          - Реклама -

          Той подчерта също, че едно от най-големите предизвикателства пред туристическия бранш е обучението и подготовката на кадри, готови да изведат туризма у нас на по-високо ниво. „Подкрепяме всяка стъпка в образованието и дуалното обучение, което на този етап е интегрирано в средното образовани. Нашият стремеж и цел обаче е то да бъде въведено и във висшето образование, за да разширим неговия обхват“, подчерта министърът на туризма.

          Националната конференция „Модерните маркетинг, реклама и комуникация – изборът на поколенията Y и Z“ се организира с подкрепата на Министерството на туризма и от Националния борд по туризъм, Националното представителство на студентските съвети и Българската стопанска камара. Събитието даде възможност за дискусия и формулира цялостната визия и модел за комуникация на институциите с младите хора.

          „Уверявам ви, че работата на Министерството на туризма ще бъде съобразена с начина на живот и начина, по който младите правят своите избори“, заяви още министър Милошев.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Недялко Недялков: „Източният свят се обединява срещу реваншистката политика на ЕС“

          В предаването „Контра“ журналистът Недялко Недялков коментира международната обстановка и реакциите на Европейския съюз спрямо срещите на Шанхайската организация за сътрудничество (ШОС) и военния...

          Италия си връща лидерството във винопроизводството през 2025 г.

          Италия се очаква да си върне титлата на водещ производител на вино в света през 2025 г., сочат прогнозите на Министерството на земеделието и...

          Мерц: Русия застраши човешки животи в Полша с безразсъдни действия

          Германският канцлер Фридрих Мерц остро разкритикува Русия заради изпращането на дронове в Полша, определяйки го като „безразсъдно действие“, което застрашава живота на хора в...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions