Главна дирекция „Гражданска въздухоплавателна администрация“ трябва да предостави спешен доклад с мерки за подобряване на обслужването на пътниците на столичното летище „Васил Левски“. Това се случва по разпореждане на вицепремиера и транспортен министър Гроздан Караджов, след сериозния инцидент с блокирани пътници.
- Реклама -
Какво се случи?
Около 300 пътници бяха блокирани в зоната за изчакване на летището, без достъп до информация, храна или вода, поради провал в обслужването от страна на наземния оператор.
Временно е отнет лицензът на наземния оператор, отговорен за ситуацията.
Министър Караджов е поискал оставка на Главния секретар на ГВА, който не е представил в срок изискан от него доклад относно инцидента и мерките за предотвратяване на подобни случаи.
Предстои:
Очаква се нов доклад с конкретни действия и срокове, които да гарантират по-добра координация и обслужване на пътниците на едно от ключовите летища в страната.
Ще бъдат предприети проверки и срещи с всички ангажирани страни, включително авиокомпании и наземни оператори.
Главна дирекция „Гражданска въздухоплавателна администрация“ трябва да предостави спешен доклад с мерки за подобряване на обслужването на пътниците на столичното летище „Васил Левски“. Това се случва по разпореждане на вицепремиера и транспортен министър Гроздан Караджов, след сериозния инцидент с блокирани пътници.
- Реклама -
Какво се случи?
Около 300 пътници бяха блокирани в зоната за изчакване на летището, без достъп до информация, храна или вода, поради провал в обслужването от страна на наземния оператор.
Временно е отнет лицензът на наземния оператор, отговорен за ситуацията.
Министър Караджов е поискал оставка на Главния секретар на ГВА, който не е представил в срок изискан от него доклад относно инцидента и мерките за предотвратяване на подобни случаи.
Предстои:
Очаква се нов доклад с конкретни действия и срокове, които да гарантират по-добра координация и обслужване на пътниците на едно от ключовите летища в страната.
Ще бъдат предприети проверки и срещи с всички ангажирани страни, включително авиокомпании и наземни оператори.
"Инфлацията се бори с информация и с конкуренция. Не да ликвидираш, а да контролираш."
Това каза икономистът от Института за икономически изследвания към БАН доц....
Абсолютно вярно е, нагло и просташко държане на т.нар. наземен персонал, особено при проверката на ръчния багаж.
Нямам думи