Search Suggestions
      четвъртък, 25.12.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          ЖЕРТВА НА ПРОТЕСТИТЕ: Държавата удари „Хиполенд“ с глоба от 124.5 хил. лв.

          Два месеца след опита на МВР, НАП, митници и Държавната агенция по метрология да респектират веригата за детски играчки „Хиполенд“, след като собственикът на компанията Мариан Колев подкрепи антиправителствените протести, успяха да ударят по фирмата, съобщи “Капитал”.

          - Реклама -

          В петък Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) е наложила глоба от 124.5 хил. лв. на „Хиполенд“ за нелоялна конкуренция. Според регулатора интернет кампания за промоция на продукти на Lego от началото на годината е довела до нелоялна конкуренция.

          Според КЗК от „Хиполенд“ създали заблуждение сред потребителите, че ако продуктите са изчерпани онлайн, то ще могат да ги намерят в магазина и по този начин „веднъж останали с убеждението, че при невъзможност да закупят желания от тях продукт в онлайн магазина на ответното дружество, биха могли да закупят същия в някои от магазините в цяла България, потребителите биха се насочили към някои от търговските обекти и при констатирана липса на търсения от тях продукт, особено предвид факта, че не всеки промоционален такъв е наличен във всеки търговски обект, да закупят друг.“

          Два месеца след опита на МВР, НАП, митници и Държавната агенция по метрология да респектират веригата за детски играчки „Хиполенд“, след като собственикът на компанията Мариан Колев подкрепи антиправителствените протести, успяха да ударят по фирмата, съобщи “Капитал”.

          - Реклама -

          В петък Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) е наложила глоба от 124.5 хил. лв. на „Хиполенд“ за нелоялна конкуренция. Според регулатора интернет кампания за промоция на продукти на Lego от началото на годината е довела до нелоялна конкуренция.

          Според КЗК от „Хиполенд“ създали заблуждение сред потребителите, че ако продуктите са изчерпани онлайн, то ще могат да ги намерят в магазина и по този начин „веднъж останали с убеждението, че при невъзможност да закупят желания от тях продукт в онлайн магазина на ответното дружество, биха могли да закупят същия в някои от магазините в цяла България, потребителите биха се насочили към някои от търговските обекти и при констатирана липса на търсения от тях продукт, особено предвид факта, че не всеки промоционален такъв е наличен във всеки търговски обект, да закупят друг.“

          google-news
          Последвайте Евроком в Google News

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Северна Македония отказа помощ от България за електроснабдяването

          Северна Македония отказа предложената от България помощ за решаване на проблемите с електроснабдяването. Вчера, по време на телефонен разговор между българския външен министър Георг...

          Безплатни обиколки с ретро автобуси в София

          Столична община предлага безплатни празнични обиколки с ретро автобуси, които ще се движат в централната част на София на 26 и 28 декември. „Коледният автобус“...

          Ситен сняг и мъгла затрудняват трафика през прохода „Шипка“

          Ситен снеговалеж и гъста мъгла усложняват трафика през прохода „Шипка“. Към момента, снежна покривка се е образувала само в най-високата част на прохода, където температурата е минус 1 градус.

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions