петък, 20.09.24
13.8 C
София
17 C
Пловдив
16.8 C
Варна
Search Suggestions

      НЯМА СТАНДАРТИ ЗА КЛИЕНТСКИТЕ ЦЕНТРОВЕ НА МОБИЛНИТЕ ОПЕРАТОРИ

      След като Ви разказахме за казуса на възрастна жена, която остана откъсната от света заради повреда във фиксирания си телефонен апарат и невъзможността да се свърже с Call Center на мобилния оператор, на който е клиент, решихме да се допитаме до експертно мнение по въпроса: Защо няма установена норма на приети обаждания от клиентските центрове и какви са правата ни като потребители на услуги, които не получаваме, а заплащаме?

      По думи на Николов, държавата и регулаторния орган са тези, които трябва да установят точно определени правила за свързване с мобилния оператор и тарифите за подобни обаждания. Защо това не е направено у нас, след като съществува на Запад?

      Според експерта, е необходима по-голям контрол върху мобилните оператори и договорите, които те предлагат на своите клиенти.

      Единственият начин да потърсиш правата си на клиент, е да подадеш сигнал към контролния орган, отговарящ за телекомуникационните услуги, категоричен е още експертът.

      - Реклама -
      СВЪРЗАНИ НОВИНИ

      ОСТАВИ КОМЕНТАР

      Моля, въведете коментар!
      Моля, въведете името си тук

      - Реклама -

      НАЙ-ЧЕТЕНИ СТАТИИ

      Зареждане...
      - Реклама -

      ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ