След като Ви разказахме за казуса на възрастна жена, която остана откъсната от света заради повреда във фиксирания си телефонен апарат и невъзможността да се свърже с Call Center на мобилния оператор, на който е клиент, решихме да се допитаме до експертно мнение по въпроса: Защо няма установена норма на приети обаждания от клиентските центрове и какви са правата ни като потребители на услуги, които не получаваме, а заплащаме?
По думи на Николов, държавата и регулаторния орган са тези, които трябва да установят точно определени правила за свързване с мобилния оператор и тарифите за подобни обаждания. Защо това не е направено у нас, след като съществува на Запад?
Според експерта, е необходима по-голям контрол върху мобилните оператори и договорите, които те предлагат на своите клиенти.
Единственият начин да потърсиш правата си на клиент, е да подадеш сигнал към контролния орган, отговарящ за телекомуникационните услуги, категоричен е още експертът.