Search Suggestions
      понеделник, 24.11.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          НЯМА СТАНДАРТИ ЗА КЛИЕНТСКИТЕ ЦЕНТРОВЕ НА МОБИЛНИТЕ ОПЕРАТОРИ

          След като Ви разказахме за казуса на възрастна жена, която остана откъсната от света заради повреда във фиксирания си телефонен апарат и невъзможността да се свърже с Call Center на мобилния оператор, на който е клиент, решихме да се допитаме до експертно мнение по въпроса: Защо няма установена норма на приети обаждания от клиентските центрове и какви са правата ни като потребители на услуги, които не получаваме, а заплащаме?

          - Реклама -

          По думи на Николов, държавата и регулаторния орган са тези, които трябва да установят точно определени правила за свързване с мобилния оператор и тарифите за подобни обаждания. Защо това не е направено у нас, след като съществува на Запад?

          Според експерта, е необходима по-голям контрол върху мобилните оператори и договорите, които те предлагат на своите клиенти.

          Единственият начин да потърсиш правата си на клиент, е да подадеш сигнал към контролния орган, отговарящ за телекомуникационните услуги, категоричен е още експертът.

          След като Ви разказахме за казуса на възрастна жена, която остана откъсната от света заради повреда във фиксирания си телефонен апарат и невъзможността да се свърже с Call Center на мобилния оператор, на който е клиент, решихме да се допитаме до експертно мнение по въпроса: Защо няма установена норма на приети обаждания от клиентските центрове и какви са правата ни като потребители на услуги, които не получаваме, а заплащаме?

          - Реклама -

          По думи на Николов, държавата и регулаторния орган са тези, които трябва да установят точно определени правила за свързване с мобилния оператор и тарифите за подобни обаждания. Защо това не е направено у нас, след като съществува на Запад?

          Според експерта, е необходима по-голям контрол върху мобилните оператори и договорите, които те предлагат на своите клиенти.

          Единственият начин да потърсиш правата си на клиент, е да подадеш сигнал към контролния орган, отговарящ за телекомуникационните услуги, категоричен е още експертът.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          НАСА обяви: НЛО ли е новият междузвезден обект в Слънчевата система? (СНИМКИ)

          НАСА разпространи нови изображения на междузвездния обект 3I/ATLAS, който астрономите вече категорично определят като комета, вероятно по-стара от нашата Слънчева система, съобщават световните агенции.Американската...

          Facebook, X, PayPal и ChatGPT се сринаха, хиляди са засегнати

          Хиляди потребители по света останаха без достъп до големи онлайн услуги, сред които Facebook, X (Twitter), PayPal и ChatGPT, вследствие на мащабен технически проблем...

          Пикът на метеорния поток Леониди е днес

          Метеоритният поток Леониди ще достигне максимума си на активност тази вечер, съобщава изданието „Гид на любителя астроном 2025“ на Катедра „Астрономия“ към Физическия факултет...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions