Search Suggestions
      четвъртък, 11.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Френска модна марка избра бездомен мъж за рекламната си кампания

          Избранникът на модната марка AIM Experience, специализирана в производството на якетата и канадки, се казва Марко. Той е бездомник, но е и уличен творец от шести район на френската столица. Марко живее на улицата от десетина години.

          - Реклама -

          В продължение на две седмици мъжът ще може да бъде видян на рекламните афиши на модната марка. На тях той носи канадка и държи четка за рисуване. Ликът на Марко се вижда на 3600 плаката из целия Париж.

          Началото на модната марка бе поставено през октомври от Марси дьо Султре. Първото яке, произведено от фирмата, беше подарено на Марко още в навечерието на зимата. Между Марко и Дьо Султре приятелството датира обаче от 2008 г., малко след като бизнесменът се устроил на улица „Сен Пер“, където живеел и Марко.

          За ролята си на модел мъжът получава 500 евро в брой заради използването на лика му за рекламни цели. Останалата част от възнаграждението му е подсигурена под формата на откриване на кредит в местен супермаркет, където Марко ще може да си пазарува, без да плаща.

          Избранникът на модната марка AIM Experience, специализирана в производството на якетата и канадки, се казва Марко. Той е бездомник, но е и уличен творец от шести район на френската столица. Марко живее на улицата от десетина години.

          - Реклама -

          В продължение на две седмици мъжът ще може да бъде видян на рекламните афиши на модната марка. На тях той носи канадка и държи четка за рисуване. Ликът на Марко се вижда на 3600 плаката из целия Париж.

          Началото на модната марка бе поставено през октомври от Марси дьо Султре. Първото яке, произведено от фирмата, беше подарено на Марко още в навечерието на зимата. Между Марко и Дьо Султре приятелството датира обаче от 2008 г., малко след като бизнесменът се устроил на улица „Сен Пер“, където живеел и Марко.

          За ролята си на модел мъжът получава 500 евро в брой заради използването на лика му за рекламни цели. Останалата част от възнаграждението му е подсигурена под формата на откриване на кредит в местен супермаркет, където Марко ще може да си пазарува, без да плаща.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          45 години по-късно: Отново отказаха да освободят убиеца на Джон Ленън

          Марк Дейвид Чапмън, мъжът, който уби бившия член на The Beatles Джон Ленън през 1980 г., получи отказ на последната си молба за условно...

          „Шоуто на Мавриков“ открива 8 сезон с празнично начало и Духов оркестър MontMusic

          Осмият сезон на „Шоуто на Мавриков“ стартира с истински празник за сетивата – вечер, изпълнена с музика, настроение и неподправена емоция. Още в първото издание...

          Как пчелите „говорят“ помежду си и защо това е важно за хората

          Малките жужащи насекоми, които приемаме за нещо обикновено, всъщност са едни от най-организираните и „комуникативни“ същества в природата. Пчелите притежават изключително сложна система за...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions