Search Suggestions
      вторник, 04.11.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Никола Стоянов и японският посланик подписаха писмо за намерение за създаване на научен център за млечни продукти

          „Ел Би Булгарикум“ и японската „Мейджи“ ще създадат център за научно-развойна дейност, който ще разработва нови млечни и други продукти, съдържащи бактерията Лактобацилус булгарикус. Днес двете компании подписаха Писмо за намерение, а ангажиментът бе потвърден и на институционално ниво от министъра на икономиката и индустрията Никола Стоянов и посланика на Япония Н.Пр. Хироши Нарахира. Инициативата е във връзка с отбелязване на 50 г. от пускането на българското кисело мляко на японския пазар.

          - Реклама -

          „Партньорството между „Ел Би“ и „Мейджи“ през годините стана и един от символите на отношенията между нашите две държави“, подчерта министър Стоянов. По думите му е много важно да бъдат набелязани съвместни инициативи, с които да се надгради постигнатото дотук, но и да се разработват иновативни продукти, които да задържат интереса към уникалната българска бактерия. „Отбелязваме половин век на успешно партньорство, но сега е моментът да положим основите и на следващите 50 години, които да донесат още повече резултати“, подчерта Никола Стоянов.

          Японската компания полага и последователни усилия за по-масово присъствие на китайския пазар, а българското кисело мляко вече се предлага и на него, стана ясно по време на срещата.

          Министър Стоянов представи и плановете за развитие на държавната „Ел Би Булгарикум“ и интереса на други държави за придобиване на български лиценз, по примера на сътрудничеството с Япония. „В напреднали разговори сме с държави от Близкия изток и се надяваме, че скоро ще имаме и други позитивни примери за популяризиране на България чрез уникалното ни кисело мляко“, коментира още българският министър.

          По време на срещата бяха дискутирани и цените на „Ел би Булгарикум“ в търговската мрежа в България. „С правилни действия успяхме да направим така, че продуктите, които са познати дори в Далечния изток със своето качество, да се предлагат на едни от най-ниските цени в България“, каза още Никола Стоянов. Според него една от основните цели на държавната млекопреработвателна компания е да гарантира автентичността на вкуса и стандарта за качество, на възможно най-добрите цени.

          На срещата присъстваха ръководствата на Държавната консолидационна компания, „Ел Би Булгарикум“ и на японската компания „Мейджи“.

          „Ел Би Булгарикум“ и японската „Мейджи“ ще създадат център за научно-развойна дейност, който ще разработва нови млечни и други продукти, съдържащи бактерията Лактобацилус булгарикус. Днес двете компании подписаха Писмо за намерение, а ангажиментът бе потвърден и на институционално ниво от министъра на икономиката и индустрията Никола Стоянов и посланика на Япония Н.Пр. Хироши Нарахира. Инициативата е във връзка с отбелязване на 50 г. от пускането на българското кисело мляко на японския пазар.

          - Реклама -

          „Партньорството между „Ел Би“ и „Мейджи“ през годините стана и един от символите на отношенията между нашите две държави“, подчерта министър Стоянов. По думите му е много важно да бъдат набелязани съвместни инициативи, с които да се надгради постигнатото дотук, но и да се разработват иновативни продукти, които да задържат интереса към уникалната българска бактерия. „Отбелязваме половин век на успешно партньорство, но сега е моментът да положим основите и на следващите 50 години, които да донесат още повече резултати“, подчерта Никола Стоянов.

          Японската компания полага и последователни усилия за по-масово присъствие на китайския пазар, а българското кисело мляко вече се предлага и на него, стана ясно по време на срещата.

          Министър Стоянов представи и плановете за развитие на държавната „Ел Би Булгарикум“ и интереса на други държави за придобиване на български лиценз, по примера на сътрудничеството с Япония. „В напреднали разговори сме с държави от Близкия изток и се надяваме, че скоро ще имаме и други позитивни примери за популяризиране на България чрез уникалното ни кисело мляко“, коментира още българският министър.

          По време на срещата бяха дискутирани и цените на „Ел би Булгарикум“ в търговската мрежа в България. „С правилни действия успяхме да направим така, че продуктите, които са познати дори в Далечния изток със своето качество, да се предлагат на едни от най-ниските цени в България“, каза още Никола Стоянов. Според него една от основните цели на държавната млекопреработвателна компания е да гарантира автентичността на вкуса и стандарта за качество, на възможно най-добрите цени.

          На срещата присъстваха ръководствата на Държавната консолидационна компания, „Ел Би Булгарикум“ и на японската компания „Мейджи“.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Съдят Facebook за изтеглено порно заради AI

          Meta е обвинена в незаконно изтегляне на порнография за обучение на изкуствения си интелект Компанията Strike 3 Holdings, производител на филми за възрастни, е завела...

          Бил Гейтс: Климатичните промени няма да доведат до края на човечеството

          Основателят на Microsoft и филантроп Бил Гейтс заяви, че изменението на климата, макар и сериозен проблем, няма да унищожи човечеството. В отворено писмо преди...

          Uber и Nvidia ще създадат 100 000 роботаксита до 2027 година

          Компаниите Uber и Nvidia обявиха стратегическо партньорство за създаване на 100 000 автономни роботаксита, които ще започнат да се движат по пътищата през 2027...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions