Search Suggestions
      събота, 27.12.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Милошев участва във форум за ролята на поколенията Y и Z в туризма

          „Младите хора са тези, които ще определят каква да бъде комуникацията и маркетинговата стратегия на туризма в България“, каза министърът на туризма Евтим Милошев по време на Националната конференция „Модерните маркетинг, реклама и комуникация – изборът на поколенията Y и Z“.

          - Реклама -

          Той подчерта също, че едно от най-големите предизвикателства пред туристическия бранш е обучението и подготовката на кадри, готови да изведат туризма у нас на по-високо ниво. „Подкрепяме всяка стъпка в образованието и дуалното обучение, което на този етап е интегрирано в средното образовани. Нашият стремеж и цел обаче е то да бъде въведено и във висшето образование, за да разширим неговия обхват“, подчерта министърът на туризма.

          Националната конференция „Модерните маркетинг, реклама и комуникация – изборът на поколенията Y и Z“ се организира с подкрепата на Министерството на туризма и от Националния борд по туризъм, Националното представителство на студентските съвети и Българската стопанска камара. Събитието даде възможност за дискусия и формулира цялостната визия и модел за комуникация на институциите с младите хора.

          „Уверявам ви, че работата на Министерството на туризма ще бъде съобразена с начина на живот и начина, по който младите правят своите избори“, заяви още министър Милошев.

          „Младите хора са тези, които ще определят каква да бъде комуникацията и маркетинговата стратегия на туризма в България“, каза министърът на туризма Евтим Милошев по време на Националната конференция „Модерните маркетинг, реклама и комуникация – изборът на поколенията Y и Z“.

          - Реклама -

          Той подчерта също, че едно от най-големите предизвикателства пред туристическия бранш е обучението и подготовката на кадри, готови да изведат туризма у нас на по-високо ниво. „Подкрепяме всяка стъпка в образованието и дуалното обучение, което на този етап е интегрирано в средното образовани. Нашият стремеж и цел обаче е то да бъде въведено и във висшето образование, за да разширим неговия обхват“, подчерта министърът на туризма.

          Националната конференция „Модерните маркетинг, реклама и комуникация – изборът на поколенията Y и Z“ се организира с подкрепата на Министерството на туризма и от Националния борд по туризъм, Националното представителство на студентските съвети и Българската стопанска камара. Събитието даде възможност за дискусия и формулира цялостната визия и модел за комуникация на институциите с младите хора.

          „Уверявам ви, че работата на Министерството на туризма ще бъде съобразена с начина на живот и начина, по който младите правят своите избори“, заяви още министър Милошев.

          google-news
          Последвайте Евроком в Google News

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          ВИДЕО: Ракетни удари оставиха Киев без ток и топло

          Киев остава в критична ситуация след новата серия ракетни удари. Кметът на столицата Виталий Кличко съобщи, че в районите на левия бряг електроснабдяването е...

          Украйна под нов обстрел, Русия използва Беларус за атаки

          Петима души са били ранени при руска въздушна атака срещу Киев през изминалата нощ, съобщи кметът на украинската столица Виталий Кличко. По думите му четирима...

          Руските атаки над Украйна доведоха до затваряне на летища в Полша

          Полша временно затвори летищата в Жешов и Люблин, след като полските въоръжени сили вдигнаха изтребители във въздуха в отговор на мащабни руски въздушни удари...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions