Тази седмица подиумите на Седмицата на модата в Милано ще бъдат озарени от блясък и фанфари, но предстоящите ревюта може да не са достатъчни, за да отклонят вниманието от тревожния спад в сектора на луксозните стоки.
- Реклама -
В продължение на шест дни в северната италианска столица ще бъдат представени дамски колекции за сезон есен/зима 2025-2026 г., като в същото време зад кулисите ще се търсят начини да се реагира на макроикономическите фактори, които намаляват продажбите.
Не толкова бляскавата страна
Бляскавото представяне на най-новите модни тенденции в Милано се случва в труден момент за италианската мода, тъй като според оценките продажбите са намалели с 5 % през миналата година.
Gucci – някогашната гордост на седмицата на модата, но сега най-лошо представящата се марка в портфолиото на Kering – започва седмичното събитие тази седмица в Милано.
По-рано този месец френската група обяви главозамайващия 23-процентен спад в продажбите на Gucci, нейната водеща марка, чиито продажби не са се възстановили въпреки опитите за обрат.
Малко повече от две седмици преди изложението Gucci обяви напускането на творческия си директор Сабато де Сарно след само две години работа.
Главният изпълнителен директор на Kering Франсоа-Анри Пино се опита да смекчи последиците, като заяви пред анализаторите по време на годишното представяне този месец, че се предприемат мерки за „укрепване на здравето и желаните качества на нашите марки в дългосрочен план“.
„Gucci ще се завърне. Нямам никакво съмнение“, каза Пино.
Тази седмица подиумите на Седмицата на модата в Милано ще бъдат озарени от блясък и фанфари, но предстоящите ревюта може да не са достатъчни, за да отклонят вниманието от тревожния спад в сектора на луксозните стоки.
- Реклама -
В продължение на шест дни в северната италианска столица ще бъдат представени дамски колекции за сезон есен/зима 2025-2026 г., като в същото време зад кулисите ще се търсят начини да се реагира на макроикономическите фактори, които намаляват продажбите.
Не толкова бляскавата страна
Бляскавото представяне на най-новите модни тенденции в Милано се случва в труден момент за италианската мода, тъй като според оценките продажбите са намалели с 5 % през миналата година.
Gucci – някогашната гордост на седмицата на модата, но сега най-лошо представящата се марка в портфолиото на Kering – започва седмичното събитие тази седмица в Милано.
По-рано този месец френската група обяви главозамайващия 23-процентен спад в продажбите на Gucci, нейната водеща марка, чиито продажби не са се възстановили въпреки опитите за обрат.
Малко повече от две седмици преди изложението Gucci обяви напускането на творческия си директор Сабато де Сарно след само две години работа.
Главният изпълнителен директор на Kering Франсоа-Анри Пино се опита да смекчи последиците, като заяви пред анализаторите по време на годишното представяне този месец, че се предприемат мерки за „укрепване на здравето и желаните качества на нашите марки в дългосрочен план“.
„Gucci ще се завърне. Нямам никакво съмнение“, каза Пино.