Search Suggestions
      вторник, 16.12.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          34 км за 1 час и 40 минути: Най-бавният влак в България качи скоростта

          Легендарно бавният влак по линията Кюстендил–Гюешево вече се движи с малко по-висока скорост – до 40 км/ч, съобщават железопътни специалисти.

          - Реклама -

          Доскоро композицията изминаваше 34-километровото трасе за час и 40 минути със средна скорост от 20–25 км/ч. Влакът се движи само в сряда, събота и неделя.

          Причината за бавната му скорост е амортизираният релсов път и дървените траверси, които все още не са подменени. Въпреки това, линията е единствена транспортна връзка за 7–8 села в Кюстендилското Краище и затова не може да бъде спряна, въпреки опитите на ръководството на БДЖ.

          Композицията обикновено се състои от един вагон, с около 10–15 пътници в двете посоки. Подобрението в скоростта се дължи на използването на по-лека мотриса „Дезиру“, която позволява по-бързо придвижване в сравнение с традиционните дизелови локомотиви. Сега пътуването до Гюешево трае около 1 час и 10 минути.

          Легендарно бавният влак по линията Кюстендил–Гюешево вече се движи с малко по-висока скорост – до 40 км/ч, съобщават железопътни специалисти.

          - Реклама -

          Доскоро композицията изминаваше 34-километровото трасе за час и 40 минути със средна скорост от 20–25 км/ч. Влакът се движи само в сряда, събота и неделя.

          Причината за бавната му скорост е амортизираният релсов път и дървените траверси, които все още не са подменени. Въпреки това, линията е единствена транспортна връзка за 7–8 села в Кюстендилското Краище и затова не може да бъде спряна, въпреки опитите на ръководството на БДЖ.

          Композицията обикновено се състои от един вагон, с около 10–15 пътници в двете посоки. Подобрението в скоростта се дължи на използването на по-лека мотриса „Дезиру“, която позволява по-бързо придвижване в сравнение с традиционните дизелови локомотиви. Сега пътуването до Гюешево трае около 1 час и 10 минути.

          google-news
          Последвайте Евроком в Google News

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Танкерът „KAIROS“ е успешно изведен и закотвен в Бургаския залив

          Екипите на Изпълнителна агенция „Морска администрация“, съвместно с фирмата изпълнител BMF TUG Service, завършиха успешно буксировката на танкера „KAIROS“ с помощта на три влекача. Около...

          Желязков участва в първата среща на върха на Източния фланг

          Министър-председателят Росен Желязков ще вземе участие в първата среща на върха на Източния фланг, която ще се проведе на 16 декември 2025 г. Форумът...

          Радев продължава консултациите с партиите след оставката на кабинета „Желязков“

          На 16 декември ще се проведат вторите консултации на парламентарно представените партии с президента Румен Радев, предаде репортер на БГНЕС. Държавният глава ще приеме на...

          6 КОМЕНТАРА

          1. Вече никой не разчита на железниците
            Придвижват се с коли
            Ако искат да работят да си оправят структурата
            Хората нямат време за губене

          2. Ели Бунтова Чудесно сте го описали. Адмирации!
            Жалко за този красив край на нашата родина.

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions