Шофьори на линейки изразяват недоволството си от това, че губят много време за административни обяснения в КАТ, когато нарушат правилата на пътя със служебните коли.
- Реклама -
Нарушенията при шофиране на автомобилите със специален режим отпадат служебно тогава, когато са се движили с включена звукова и светлинна сигнализация. Шофьорите от Спешна помощ в Кубрат се налага всеки път да ходят до КАТ лично и изразяват притесненията си, че след включването на тол камерите към системата за засичане на скорост вероятно ще им се налага на ежедневна база да го посещават. На входа на село БеловецПетко Петков е засечен да преминава със 144 км/ч. Тогава той карал към болница в Русе дете в кома, което паднало от колело. То било с травми и кръвоизливи.
„Ако превишението е с до 50 км/ч, фишът е електронен и се обжалва служебно от началниците ни и отпада. Когато е с над 50 км/ч, фишът се превръща в акт. За последния месец аз два пъти ходя до КАТ, за да обжалвам. Първо ми пишат акт, а аз – възражения. След това ходя втори път, защото ми искат медицинската документация за конкретния случай. Пиша второ възражение срещу акта”
, казва Петков.
Притесненията на колегите му са, че с измерването на средна скорост от тол камерите посещенията им до КАТ ще се превърнат в ежедневие.
„Около 70% са червените кодове, които изискват спешна реакция от нашата страна. Това са животозастрашаващи ситуации”, споделят медици.
Шофьори на линейки изразяват недоволството си от това, че губят много време за административни обяснения в КАТ, когато нарушат правилата на пътя със служебните коли.
- Реклама -
Нарушенията при шофиране на автомобилите със специален режим отпадат служебно тогава, когато са се движили с включена звукова и светлинна сигнализация. Шофьорите от Спешна помощ в Кубрат се налага всеки път да ходят до КАТ лично и изразяват притесненията си, че след включването на тол камерите към системата за засичане на скорост вероятно ще им се налага на ежедневна база да го посещават. На входа на село БеловецПетко Петков е засечен да преминава със 144 км/ч. Тогава той карал към болница в Русе дете в кома, което паднало от колело. То било с травми и кръвоизливи.
„Ако превишението е с до 50 км/ч, фишът е електронен и се обжалва служебно от началниците ни и отпада. Когато е с над 50 км/ч, фишът се превръща в акт. За последния месец аз два пъти ходя до КАТ, за да обжалвам. Първо ми пишат акт, а аз – възражения. След това ходя втори път, защото ми искат медицинската документация за конкретния случай. Пиша второ възражение срещу акта”
, казва Петков.
Притесненията на колегите му са, че с измерването на средна скорост от тол камерите посещенията им до КАТ ще се превърнат в ежедневие.
„Около 70% са червените кодове, които изискват спешна реакция от нашата страна. Това са животозастрашаващи ситуации”, споделят медици.
Туристи масово паркират колите си върху дюните на плажа в Дуранкулак. Плажната ивица граничи с Дуранкулашкото езеро. И двата обекта би следвало да са...
Граждански арест за сериен крадец на велосипеди. Семейство от София успя да го задържи, след като бил разпознат от записи на охранителна камера. След...
Хората питат!,, Вчера и днес минах около 600 километра като се стараех да спазвам ограниченията по пътищата. Но си мисля дали закона и глобите ще важат за тия които возят разни депутати и министри???,,
Българска простотия
Пари трябват всичко под ножа 😃
Да им дадат по една патрулка
Хората питат!,, Вчера и днес минах около 600 километра като се стараех да спазвам ограниченията по пътищата. Но си мисля дали закона и глобите ще важат за тия които возят разни депутати и министри???,,