Search Suggestions
      вторник, 22.04.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Френска модна марка избра бездомен мъж за рекламната си кампания

          Избранникът на модната марка AIM Experience, специализирана в производството на якетата и канадки, се казва Марко. Той е бездомник, но е и уличен творец от шести район на френската столица. Марко живее на улицата от десетина години.

          - Реклама -

          В продължение на две седмици мъжът ще може да бъде видян на рекламните афиши на модната марка. На тях той носи канадка и държи четка за рисуване. Ликът на Марко се вижда на 3600 плаката из целия Париж.

          Началото на модната марка бе поставено през октомври от Марси дьо Султре. Първото яке, произведено от фирмата, беше подарено на Марко още в навечерието на зимата. Между Марко и Дьо Султре приятелството датира обаче от 2008 г., малко след като бизнесменът се устроил на улица „Сен Пер“, където живеел и Марко.

          За ролята си на модел мъжът получава 500 евро в брой заради използването на лика му за рекламни цели. Останалата част от възнаграждението му е подсигурена под формата на откриване на кредит в местен супермаркет, където Марко ще може да си пазарува, без да плаща.

          Избранникът на модната марка AIM Experience, специализирана в производството на якетата и канадки, се казва Марко. Той е бездомник, но е и уличен творец от шести район на френската столица. Марко живее на улицата от десетина години.

          - Реклама -

          В продължение на две седмици мъжът ще може да бъде видян на рекламните афиши на модната марка. На тях той носи канадка и държи четка за рисуване. Ликът на Марко се вижда на 3600 плаката из целия Париж.

          Началото на модната марка бе поставено през октомври от Марси дьо Султре. Първото яке, произведено от фирмата, беше подарено на Марко още в навечерието на зимата. Между Марко и Дьо Султре приятелството датира обаче от 2008 г., малко след като бизнесменът се устроил на улица „Сен Пер“, където живеел и Марко.

          За ролята си на модел мъжът получава 500 евро в брой заради използването на лика му за рекламни цели. Останалата част от възнаграждението му е подсигурена под формата на откриване на кредит в местен супермаркет, където Марко ще може да си пазарува, без да плаща.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          “Аз не исках да губя”: Истинската история зад най-тъжната песен на ABBA

          Понякога най-силните творби се раждат в най-неочаквани обстоятелства. Такава е историята на един от най-емблематичните и емоционални хитове на ABBA – "The Winner Takes...

          СЕНЗАЦИЯ: Устата пусна нова песен – „На Европа дъската й хлопа“ (ВИДЕО)

          Рапърът Иван Динев-Устата пусна нова песен, съобщи самият той в социалните мрежи. Парчето е с провокативното заглавие "На Европа дъската й хлопа". Динев публикува в...

          Там, където религията е закон: Вижте кои са най-строгите мюсюлмански правила

          В някои мюсюлмански държави религията не е просто духовна опора, а играе централна роля в изграждането на правната система. Там шериатът (ислямското право) е...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions