„СМЕТКАТА, МОЛЯ!“
Сметката, моля. За пържолата на разделението. Ябълката на раздора в българския туризъм. След пилона с българското знаме в Рожен миналата седмица, през последните дни друга тема измести вниманието и пак успя да ни противопостави. Един американски уей сей прайм рибай стек, струващ 500 лева, влезе в новинарския поток. За качеството, за цената, за липсата на разбиране относно приоритетите в туристическия бранш. На фона на опита за изчистване на имиджа на българското Черноморие. Който се оказа трудна задача. Една поискана оставка, заплахи за съд и нова тик-ток звезда. Сеири, панаири и скандали. А сметката я плащаме ние.
Разговор с Емил Коларов, председател на Сдружение на Заведенията в България, и Димитър Маргаритов – бивш зам.-министър на икономиката и бивш председател на Комисията за защита на потребителите.