Ежегодното ревю на Victoria’s Secret, което по традиция събира само топмодели, а цялостният акцент е – сексапил, шоу, екстравагантност и пиршество на цветове и плът, вече няма ни радва.
- Реклама -
Ходът на компанията идва след твърдения, че програмата е „сексистка и твърде откъсната от реалността“. Поради занижения интерес към ревюто през последните годините и критики спрямо нивото на шоуто, то вече няма да съществува в настоящия си вид и няма да се излъчва по телевизионните канали.
От бранда съобщиха, че търсят нов поглед към всеки аспект от бизнеса си – от рекламата, до продажбите и позиционирането на марката. „Модата е един непрекъснато променящ се бизнес. Затова смятаме, че шоуто на Victoria’s Secret в сегашния си вариант и с акцент върху телевизионните канали, вече не е актуално и адекватно“, добавиха от бранда.
В какво ще еволюират и как ще изглежда занапред явно предстои да разберем. Да се надяваме, че ще измислят нещо също толкова сексапилно, впечатляващо и зрелищно.
Ежегодното ревю на Victoria’s Secret, което по традиция събира само топмодели, а цялостният акцент е – сексапил, шоу, екстравагантност и пиршество на цветове и плът, вече няма ни радва.
- Реклама -
Ходът на компанията идва след твърдения, че програмата е „сексистка и твърде откъсната от реалността“. Поради занижения интерес към ревюто през последните годините и критики спрямо нивото на шоуто, то вече няма да съществува в настоящия си вид и няма да се излъчва по телевизионните канали.
От бранда съобщиха, че търсят нов поглед към всеки аспект от бизнеса си – от рекламата, до продажбите и позиционирането на марката. „Модата е един непрекъснато променящ се бизнес. Затова смятаме, че шоуто на Victoria’s Secret в сегашния си вариант и с акцент върху телевизионните канали, вече не е актуално и адекватно“, добавиха от бранда.
В какво ще еволюират и как ще изглежда занапред явно предстои да разберем. Да се надяваме, че ще измислят нещо също толкова сексапилно, впечатляващо и зрелищно.