Search Suggestions
      понеделник, 07.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          „Часовникът тиктака“: Транспортният бранш в готовност за протест

          Транспортният бранш е в протестна готовност. Причината – планираното увеличаване на толтаксите с 10% от началото на април и с още 10% от 1 септември.

          заяви пред БНР Димитър Димитров, изпълнителен директор на Камарата на автомобилните превозвачи.

          посочи той.

          подчерта Димитров.

          От транспортния бранш настояват за отлагане на вдигането на таксите от 1 април, а след това – да бъде обсъдено как тежестта да бъде изнесена към транзитния трафик.

          Часовникът тиктака„, предупреди Димитров и заяви, че Толсистемата трябва да е в Министерството на транспорта. Според него тя не функционира добре.

          „През последните години се наблюдава ръст на регистрираните транспортни фирми“, каза още той. Според него контролът не е работа на браншовите организации, а на държавата, която с толсистемата е създала хаос в транспортния сектор и трябва да си го оправи.

          Като изрази подозрения, че „някой има интерес„, Димитров допълни, че „никой не се е напрегнал“ да търси сорскодовете на тази система, за които преди повече от година беше обявено, че липсват.

          Транспортният бранш е в протестна готовност. Причината – планираното увеличаване на толтаксите с 10% от началото на април и с още 10% от 1 септември.

          заяви пред БНР Димитър Димитров, изпълнителен директор на Камарата на автомобилните превозвачи.

          посочи той.

          подчерта Димитров.

          От транспортния бранш настояват за отлагане на вдигането на таксите от 1 април, а след това – да бъде обсъдено как тежестта да бъде изнесена към транзитния трафик.

          Часовникът тиктака„, предупреди Димитров и заяви, че Толсистемата трябва да е в Министерството на транспорта. Според него тя не функционира добре.

          „През последните години се наблюдава ръст на регистрираните транспортни фирми“, каза още той. Според него контролът не е работа на браншовите организации, а на държавата, която с толсистемата е създала хаос в транспортния сектор и трябва да си го оправи.

          Като изрази подозрения, че „някой има интерес„, Димитров допълни, че „никой не се е напрегнал“ да търси сорскодовете на тази система, за които преди повече от година беше обявено, че липсват.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Катастрофата със загинали в Разград: Причината е изпреварване с несъобразена скорост

          Младежът, който причини катастрофата с трима загинали в Разград, е предприел изпреварване на друг автомобил с много висока скорост. След това се е опитал...

          Започва изплащането на осъвременените пенсии

          Изплащането на пенсиите, осъвременени от 1 юли, започва от днес. Пенсионерите, които получават парите си чрез пощенските станции ще могат да ги вземат до 21...

          „Образованието е право – не привилегия“: Студенти готвят протест

          Студентите от Софийския университет „Св. Климент Охридски“ се обявиха категорично против решението за рязко повишаване на семестриалните такси. Според тях тази мярка ще лиши...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions