„Има път – събират се тол такси. Няма път – не се събират. България единствена в ЕС облага цялата второкласна пътна мрежа. У нас основно се облага не основно транзитният трафик, а българският потребител“,
посочи той.
„В Сърбия се облагат само и единствено автомагистралите. У нас се събират на по-малка територия повече пари, отколкото Сърбия, през която транзитният трафик е доста силен. Въпросът е къде са парите“,
подчерта Димитров.
От транспортния бранш настояват за отлагане на вдигането на таксите от 1 април, а след това – да бъде обсъдено как тежестта да бъде изнесена към транзитния трафик.
„Часовникът тиктака„, предупреди Димитров и заяви, че Толсистемата трябва да е в Министерството на транспорта. Според него тя не функционира добре.
„Питам как става, при положение, че България е опасана с камери? Как е възможно тази тол система, с такива инвестиции, по такъв елементарен начин да бъде излъгана?
„През последните години се наблюдава ръст на регистрираните транспортни фирми“, каза още той. Според него контролът не е работа на браншовите организации, а на държавата, която с толсистемата е създала хаос в транспортния сектор и трябва да си го оправи.
Като изрази подозрения, че „някой има интерес„, Димитров допълни, че „никой не се е напрегнал“ да търси сорскодовете на тази система, за които преди повече от година беше обявено, че липсват.
Транспортният бранш е в протестна готовност. Причината – планираното увеличаване на толтаксите с 10% от началото на април и с още 10% от 1 септември.
„Нямаме нищо против толсистемата, обаче се събират пари за услуга, която се предоставя“
- Реклама -
заяви пред БНР Димитър Димитров, изпълнителен директор на Камарата на автомобилните превозвачи.
„Има път – събират се тол такси. Няма път – не се събират. България единствена в ЕС облага цялата второкласна пътна мрежа. У нас основно се облага не основно транзитният трафик, а българският потребител“,
посочи той.
„В Сърбия се облагат само и единствено автомагистралите. У нас се събират на по-малка територия повече пари, отколкото Сърбия, през която транзитният трафик е доста силен. Въпросът е къде са парите“,
подчерта Димитров.
От транспортния бранш настояват за отлагане на вдигането на таксите от 1 април, а след това – да бъде обсъдено как тежестта да бъде изнесена към транзитния трафик.
„Часовникът тиктака„, предупреди Димитров и заяви, че Толсистемата трябва да е в Министерството на транспорта. Според него тя не функционира добре.
„Питам как става, при положение, че България е опасана с камери? Как е възможно тази тол система, с такива инвестиции, по такъв елементарен начин да бъде излъгана?
„През последните години се наблюдава ръст на регистрираните транспортни фирми“, каза още той. Според него контролът не е работа на браншовите организации, а на държавата, която с толсистемата е създала хаос в транспортния сектор и трябва да си го оправи.
Като изрази подозрения, че „някой има интерес„, Димитров допълни, че „никой не се е напрегнал“ да търси сорскодовете на тази система, за които преди повече от година беше обявено, че липсват.
Младежът, който причини катастрофата с трима загинали в Разград, е предприел изпреварване на друг автомобил с много висока скорост. След това се е опитал...
Изплащането на пенсиите, осъвременени от 1 юли, започва от днес.
Пенсионерите, които получават парите си чрез пощенските станции ще могат да ги вземат до 21...
Студентите от Софийския университет „Св. Климент Охридски“ се обявиха категорично против решението за рязко повишаване на семестриалните такси.
Според тях тази мярка ще лиши...