Search Suggestions
      сряда, 30.04.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          След срива в мобилните оператори – потребителите имат право на компенсации, но трябва да ги поискат

          „Наистина потребителите трябва да си търсят правата, но преди това трябва и да ги знаят“, заяви Габриела Руменова от платформата „Ние, потребителите“ в предаването „Денят започва“ по БНТ.

          - Реклама -

          Поводът е неотдавнашният срив при мобилни оператори, при който единият телеком не предложи автоматична компенсация, докато другият реагира по-бързо и комуникационно – с възможност за безплатни минути, мегабайти и скорост, но само при заявка от страна на абонатите.

          „Те трябва да погледнат към общите условия“, подчерта Руменова. По думите ѝ, и двата оператора са били длъжни да уведомят клиентите си, ако са имали предварителна информация за риска от прекъсване – нещо, което не е било направено.

          Руменова призова потребителите винаги да подават жалба – задължително писмено, а компаниите да действат по-бързо, да признават проблемите и да информират публично.

          „Всяка корпорация пази имиджа си. Всички се страхуват от медиите. Добрата и навременна комуникация е от изключителна важност – нещо, което не видяхме вчера“, заключи тя.

          „Наистина потребителите трябва да си търсят правата, но преди това трябва и да ги знаят“, заяви Габриела Руменова от платформата „Ние, потребителите“ в предаването „Денят започва“ по БНТ.

          - Реклама -

          Поводът е неотдавнашният срив при мобилни оператори, при който единият телеком не предложи автоматична компенсация, докато другият реагира по-бързо и комуникационно – с възможност за безплатни минути, мегабайти и скорост, но само при заявка от страна на абонатите.

          „Те трябва да погледнат към общите условия“, подчерта Руменова. По думите ѝ, и двата оператора са били длъжни да уведомят клиентите си, ако са имали предварителна информация за риска от прекъсване – нещо, което не е било направено.

          Руменова призова потребителите винаги да подават жалба – задължително писмено, а компаниите да действат по-бързо, да признават проблемите и да информират публично.

          „Всяка корпорация пази имиджа си. Всички се страхуват от медиите. Добрата и навременна комуникация е от изключителна важност – нещо, което не видяхме вчера“, заключи тя.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Бум на варицела и кърлежи: Проф. Кантарджиев с тревожна прогноза и препоръки

          Проф. Тодор Кантарджиев съобщи, че случаите на варицела в България от началото на годината са достигнали 12 000. Той подчерта необходимостта от вземане на...

          Хартиената трудова книжка отива в историята – вижте какво се променя

          Хартиената трудова книжка излиза от употреба от 1 юни 2025 г. Тя ще бъде заменена от електронен трудов запис, вписван в национален регистър. Работодателите трябва...

          Драстично поскъпват таксите в университетите у нас – колко ще плащат студентите?

          Проект на Министерския съвет за таксите в държавните висши училища за академичната 2025/26 г. показва значителни промени в цените на обучението. Проектът ще засегне...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions