- Реклама -
„Приемането на средната скорост се оказа балон, който ще се спука.“
Това каза членът на Института за пътна безопасност Богдан Милчев, който беше гост в предаването „Делници“ с водещ Николай Колев.
Милчев посочи, че няма нито един издаден фиш за нарушения за средна скорост. Той обясни, че въвеждането на тази скорост е политически акт. По думите му няма ресурс да се налагат глоби за това нарушение.
„Политиците не са готови да се откажат от този клептократски режим, в който функционираме“, посочи още гостът.
Според членът на Института за пътна безопасност има проблем с информацията за пътна безопасност, която се предоставя на обществото.
„Хората живеят в заблуда, че средната скорост ще реши проблема им. Това е модел за събиране на повече пари, а не за намаляване на жертвите. Там, където трябва да се сложат тези камери, не се слагат, защото се изисква друга техника, но това изисква много време“, каза още гостът.
От началото на годината имало наложени над 200 милиона лева глоби за неправилно шофиране, но това не било решило по никакъв начин проблема с жертвите по пътищата.
„Трябва изцяло нова политика за изразходването на публичния ресурс. Ако тези пари се харчат по предназначение, те биха дали резултат“, обясни Богдан Милчев.
Експертът разкритикува остро МВР за стартиралата „Акция зима“, тъй като метеорологичните условия все още не предполагали подобна акция.
 
- Реклама -
„Приемането на средната скорост се оказа балон, който ще се спука.“
Това каза членът на Института за пътна безопасност Богдан Милчев, който беше гост в предаването „Делници“ с водещ Николай Колев.
Милчев посочи, че няма нито един издаден фиш за нарушения за средна скорост. Той обясни, че въвеждането на тази скорост е политически акт. По думите му няма ресурс да се налагат глоби за това нарушение.
„Политиците не са готови да се откажат от този клептократски режим, в който функционираме“, посочи още гостът.
Според членът на Института за пътна безопасност има проблем с информацията за пътна безопасност, която се предоставя на обществото.
„Хората живеят в заблуда, че средната скорост ще реши проблема им. Това е модел за събиране на повече пари, а не за намаляване на жертвите. Там, където трябва да се сложат тези камери, не се слагат, защото се изисква друга техника, но това изисква много време“, каза още гостът.
От началото на годината имало наложени над 200 милиона лева глоби за неправилно шофиране, но това не било решило по никакъв начин проблема с жертвите по пътищата.
„Трябва изцяло нова политика за изразходването на публичния ресурс. Ако тези пари се харчат по предназначение, те биха дали резултат“, обясни Богдан Милчев.
Експертът разкритикува остро МВР за стартиралата „Акция зима“, тъй като метеорологичните условия все още не предполагали подобна акция.
 
Няма и за претоварен камион
Щото няма пари за единен сървър който да събира данните на всички камери в страната и да калкулира средна скорост. Това става със специални камери, които имат технологията LPR която да чете номерата на колите и да създава черен и бял списък с нарушители и не. Това е доста скъпа, даже прекалено скъпа технология за 300 камери в страната и единен сървър. Трябва интернет, трябва 24/7 работа на оператори, екипи, поддръжка… Това няма как да станев Булгаристан, още повече че и обикновените радари дават проблеми, някои даже не бачкат. Средна скорост има само на хартия. Пропаганда на Боко.