12 удостоверения от септември няма да бъдат издавани на хартия. Това обяви председателят на Агенцията за електронно управление Росен Желязков. Той посочи, че целта е да бъдат облекчени гражданите и бизнесът и в бъдеще се планира достъпът до още услуги да бъде опростен.
Документите, които ще се получават по електронен път са: Удостоверение за вписани в регистър БУЛСТАТ обстоятелства; Удостоверение за вписани, отбелязани и заличавани по партида на юридическо лице в Имотния регистър; Удостоверение за вписване, отбелязване и заличаване по партида на физическо лице в Имотния регистър; Удостоверение за актуално състояние в Търговския регистър; Удостоверение за липса и наличие на задължение на публични държавни вземания и събирания от митническите органи; Удостоверение за семейно положение; Удостоверение за съпруг, деца; Удостоверение за брак; Удостоверение за наличие, липса на задължения; Удостоверение УП 7 за размер и вид на пенсия; Удостоверение УП 8 за доход от пенсии и добавки; Удостоверение за издаване на придобито висше образование в чужбина.