Социалната мрежа Фейсбук обяви, че въвежда големи промени в политиката си, съобщават световни агенции. Основно място ще бъде отделено за снимки и публикации на приятели, а не на реклами, информации от известни личности и други страници.
Продуктовият мениджър на социалната мрежа съобщава, че множеството критики на потребителите срещу рекламата на търговските марки в Фейсбук са довели до това решение.
Промяната ще доведе до по-голяма тежест на социалните контакти и отношения, обясни той пред АФП.
Основателят на социалната мрежа Марк Зукърбърг написа, че идеята е потребителите да прекарват времето си във Фейсбук пълноценно като обърнат внимание на някой семеен видеоклип, отколкото на информация за звезда или любим ресторант. Той посочи, че свързването на хората и засилването на комуникациите в реалния свят са приоритети за компанията.