петък, 20.09.24
19.8 C
София
22 C
Пловдив
20.8 C
Варна
Search Suggestions

      Фейсбук ограничава рекламата на търговски марки

      Социалната мрежа Фейсбук обяви, че въвежда големи промени в политиката си, съобщават световни агенции. Основно място ще бъде отделено за снимки и публикации на приятели, а не на реклами, информации от известни личности и други страници.

      Продуктовият мениджър на социалната мрежа съобщава, че множеството критики на потребителите срещу рекламата на търговските марки в Фейсбук са довели до това решение.

      Промяната ще доведе до по-голяма тежест на социалните контакти и отношения, обясни той пред АФП.

      Основателят на социалната мрежа Марк Зукърбърг написа, че идеята е потребителите да прекарват времето си във Фейсбук пълноценно като обърнат внимание на някой семеен видеоклип, отколкото на информация за звезда или любим ресторант.  Той посочи, че свързването на хората и засилването на комуникациите в реалния свят са приоритети за компанията.

      - Реклама -
      СВЪРЗАНИ НОВИНИ

      ОСТАВИ КОМЕНТАР

      Моля, въведете коментар!
      Моля, въведете името си тук

      - Реклама -

      НАЙ-ЧЕТЕНИ СТАТИИ

      Зареждане...
      - Реклама -

      ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ