В четвъртък Марк Зукърбърг изложи визията си за трансформация на компанията. „Фейсбук се променя, за да се превърне в платформа „фокусирана върху неприкосновеността на личните данни“, заяви той и обясни, че най-големия проблем, пред който днес е изправена социалната мрежа е неприкосновеността на личния живот. В есето си, озаглавено „Поверителност, насочена към социалните мрежи“, основателят на Facebook също говори за стъпките, които неговата компания ще предприеме в следващите дни за укрепване на обхвата на криптирането и повишаване на неприкосновеността на личния живот на платформата.
- Реклама -
На страницата си във Фейсбук, Зукърбърг написа, че социалната мрежа вече няма да прилича на „дигиталния еквивалент на градски площад“, защото „хората все повече желаят да общуват лично и затова ще бъде по-скоро дигитален еквивалент на хола“.
Зукърбърг твърди, че насочването на Facebook към криптирани съобщения ще е по-сигурният подход за дисидентите и тези със спорни убеждения.
Той очерта стратегията като потребителски избор, включвайки фразата „хората искат“ шест пъти в публикацията в блога. Освен това се позовава на бързия растеж на личната комуникация в услугите на компанията му.
Съобщението идва в момент, когато Фейсбук се опитва да излезе от кризата заради защитата на личните данни и опазването на информацията.
В четвъртък Марк Зукърбърг изложи визията си за трансформация на компанията. „Фейсбук се променя, за да се превърне в платформа „фокусирана върху неприкосновеността на личните данни“, заяви той и обясни, че най-големия проблем, пред който днес е изправена социалната мрежа е неприкосновеността на личния живот. В есето си, озаглавено „Поверителност, насочена към социалните мрежи“, основателят на Facebook също говори за стъпките, които неговата компания ще предприеме в следващите дни за укрепване на обхвата на криптирането и повишаване на неприкосновеността на личния живот на платформата.
- Реклама -
На страницата си във Фейсбук, Зукърбърг написа, че социалната мрежа вече няма да прилича на „дигиталния еквивалент на градски площад“, защото „хората все повече желаят да общуват лично и затова ще бъде по-скоро дигитален еквивалент на хола“.
Зукърбърг твърди, че насочването на Facebook към криптирани съобщения ще е по-сигурният подход за дисидентите и тези със спорни убеждения.
Той очерта стратегията като потребителски избор, включвайки фразата „хората искат“ шест пъти в публикацията в блога. Освен това се позовава на бързия растеж на личната комуникация в услугите на компанията му.
Съобщението идва в момент, когато Фейсбук се опитва да излезе от кризата заради защитата на личните данни и опазването на информацията.