Search Suggestions
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Владимир Тодоров: Бонус-Малус ще влезе в сила от 2021 г.

          Въвеждането на „Бонус – малус“ системата за застраховката „Гражданска отговорност“ на автомобилистите ще стане на два етапа и фактически ще влезе в сила от 2021 г. От 2020 г. ще започне отчитането на нарушенията, на базата на които ще се формира цената на задължителната полица. От 2021 г. ще трябва да е ясна и методологията, по която направените нарушения ще бъдат използвани за крайното определяне на стойността на полицата.
          Системата „Бонус – малус“ ще направи по-евтина „Гражданската отговорност“ за водачите без нарушения на пътя, а нарушителите ще плащат по-скъпа застраховка.
          Председателят на Асоциацията на пострадалите при катастрофи Владимир Тодоров заяви, че „Бонус – малус“ системата категорично има пряка връзка с поведението на шофьорите и това е така във всички държави, където се прилага. Водачите стават по-дисциплинирани, защото освен санкцията, която търпят от пътната полиция, имат и по-скъпа застраховка.
          В проекта ще се въвежда списък на хората, посочени от собственика, които управляват дадения автомобил, и на базата на индивидуалните коефициенти на всички, които управляват автомобила, ще се прави един среден коефициент за него.
          Тодоров бе категоричен, че нарушенията на предишния собственик на колата няма да се прехвърлят на новия собственик.

          Въвеждането на „Бонус – малус“ системата за застраховката „Гражданска отговорност“ на автомобилистите ще стане на два етапа и фактически ще влезе в сила от 2021 г. От 2020 г. ще започне отчитането на нарушенията, на базата на които ще се формира цената на задължителната полица. От 2021 г. ще трябва да е ясна и методологията, по която направените нарушения ще бъдат използвани за крайното определяне на стойността на полицата.
          Системата „Бонус – малус“ ще направи по-евтина „Гражданската отговорност“ за водачите без нарушения на пътя, а нарушителите ще плащат по-скъпа застраховка.
          Председателят на Асоциацията на пострадалите при катастрофи Владимир Тодоров заяви, че „Бонус – малус“ системата категорично има пряка връзка с поведението на шофьорите и това е така във всички държави, където се прилага. Водачите стават по-дисциплинирани, защото освен санкцията, която търпят от пътната полиция, имат и по-скъпа застраховка.
          В проекта ще се въвежда списък на хората, посочени от собственика, които управляват дадения автомобил, и на базата на индивидуалните коефициенти на всички, които управляват автомобила, ще се прави един среден коефициент за него.
          Тодоров бе категоричен, че нарушенията на предишния собственик на колата няма да се прехвърлят на новия собственик.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Зафиров: Смисълът на участието ни в управлението бе държавата да работи за хората

          Участието на БСП в управлението е било продиктувано от ясни принципи и чувство за отговорност към обществото. Това заяви председателят на БСП – Обединена...

          22 години по-късно: България почита героите от Кербала

          Военнослужещи от Сухопътните войски и Съвместното командване на специалните операции (СКСО) участваха във възпоменателни церемонии в Карлово и Русе, с които беше почетена паметта...

          Терзиев: Витоша няма да се развива на парчета – нужна е цялостна визия

          Кметът на София Васил Терзиев обобщи постиженията по развитието на Витоша през 2025 г. и очерта плановете за следващата година. В публикация във Фейсбук...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions