Search Suggestions
      четвъртък, 18.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Владимир Тодоров: Бонус-Малус ще влезе в сила от 2021 г.

          Въвеждането на „Бонус – малус“ системата за застраховката „Гражданска отговорност“ на автомобилистите ще стане на два етапа и фактически ще влезе в сила от 2021 г. От 2020 г. ще започне отчитането на нарушенията, на базата на които ще се формира цената на задължителната полица. От 2021 г. ще трябва да е ясна и методологията, по която направените нарушения ще бъдат използвани за крайното определяне на стойността на полицата.
          Системата „Бонус – малус“ ще направи по-евтина „Гражданската отговорност“ за водачите без нарушения на пътя, а нарушителите ще плащат по-скъпа застраховка.
          Председателят на Асоциацията на пострадалите при катастрофи Владимир Тодоров заяви, че „Бонус – малус“ системата категорично има пряка връзка с поведението на шофьорите и това е така във всички държави, където се прилага. Водачите стават по-дисциплинирани, защото освен санкцията, която търпят от пътната полиция, имат и по-скъпа застраховка.
          В проекта ще се въвежда списък на хората, посочени от собственика, които управляват дадения автомобил, и на базата на индивидуалните коефициенти на всички, които управляват автомобила, ще се прави един среден коефициент за него.
          Тодоров бе категоричен, че нарушенията на предишния собственик на колата няма да се прехвърлят на новия собственик.

          Въвеждането на „Бонус – малус“ системата за застраховката „Гражданска отговорност“ на автомобилистите ще стане на два етапа и фактически ще влезе в сила от 2021 г. От 2020 г. ще започне отчитането на нарушенията, на базата на които ще се формира цената на задължителната полица. От 2021 г. ще трябва да е ясна и методологията, по която направените нарушения ще бъдат използвани за крайното определяне на стойността на полицата.
          Системата „Бонус – малус“ ще направи по-евтина „Гражданската отговорност“ за водачите без нарушения на пътя, а нарушителите ще плащат по-скъпа застраховка.
          Председателят на Асоциацията на пострадалите при катастрофи Владимир Тодоров заяви, че „Бонус – малус“ системата категорично има пряка връзка с поведението на шофьорите и това е така във всички държави, където се прилага. Водачите стават по-дисциплинирани, защото освен санкцията, която търпят от пътната полиция, имат и по-скъпа застраховка.
          В проекта ще се въвежда списък на хората, посочени от собственика, които управляват дадения автомобил, и на базата на индивидуалните коефициенти на всички, които управляват автомобила, ще се прави един среден коефициент за него.
          Тодоров бе категоричен, че нарушенията на предишния собственик на колата няма да се прехвърлят на новия собственик.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Страхил Ангелов: Борисов го очаква съдбата на Ахмед Доган

          Водещият на предаването "Контра" Страхил Ангелов коментира в профила си във Facebook предстоящото гласуване на петия вот на недоверие срещу кабинета „Желязков“. Според него...

          Михайлов: Пеевски ми каза „мишка“, аз можеше да го нарека „прасе“

          Ново напрежение между парламентарните групи беляза днешния ден в Народното събрание. Лидерът на партия „Величие“ Ивелин Михайлов се оплака пред журналисти, че при разминаване...

          Откриха недекларирани близо 100 000 евро в шофьорска кабина на Капитан Андреево

          Митническите инспектори на ГКПП „Капитан Андреево“ разкриха недекларирани близо 100 000 евро при щателна проверка на товарен камион, напускащ пределите на страната, съобщиха от...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions