Search Suggestions
      неделя, 13.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          ЖЕРТВА НА ПРОТЕСТИТЕ: Държавата удари „Хиполенд“ с глоба от 124.5 хил. лв.

          Два месеца след опита на МВР, НАП, митници и Държавната агенция по метрология да респектират веригата за детски играчки „Хиполенд“, след като собственикът на компанията Мариан Колев подкрепи антиправителствените протести, успяха да ударят по фирмата, съобщи “Капитал”.

          - Реклама -

          В петък Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) е наложила глоба от 124.5 хил. лв. на „Хиполенд“ за нелоялна конкуренция. Според регулатора интернет кампания за промоция на продукти на Lego от началото на годината е довела до нелоялна конкуренция.

          Според КЗК от „Хиполенд“ създали заблуждение сред потребителите, че ако продуктите са изчерпани онлайн, то ще могат да ги намерят в магазина и по този начин „веднъж останали с убеждението, че при невъзможност да закупят желания от тях продукт в онлайн магазина на ответното дружество, биха могли да закупят същия в някои от магазините в цяла България, потребителите биха се насочили към някои от търговските обекти и при констатирана липса на търсения от тях продукт, особено предвид факта, че не всеки промоционален такъв е наличен във всеки търговски обект, да закупят друг.“

          Два месеца след опита на МВР, НАП, митници и Държавната агенция по метрология да респектират веригата за детски играчки „Хиполенд“, след като собственикът на компанията Мариан Колев подкрепи антиправителствените протести, успяха да ударят по фирмата, съобщи “Капитал”.

          - Реклама -

          В петък Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) е наложила глоба от 124.5 хил. лв. на „Хиполенд“ за нелоялна конкуренция. Според регулатора интернет кампания за промоция на продукти на Lego от началото на годината е довела до нелоялна конкуренция.

          Според КЗК от „Хиполенд“ създали заблуждение сред потребителите, че ако продуктите са изчерпани онлайн, то ще могат да ги намерят в магазина и по този начин „веднъж останали с убеждението, че при невъзможност да закупят желания от тях продукт в онлайн магазина на ответното дружество, биха могли да закупят същия в някои от магазините в цяла България, потребителите биха се насочили към някои от търговските обекти и при констатирана липса на търсения от тях продукт, особено предвид факта, че не всеки промоционален такъв е наличен във всеки търговски обект, да закупят друг.“

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          „България умира“ – Цанов с нов проект и конкретни действия

          Популярният влогър и обществен коментатор Цанов публикува емоционално обръщение в социалните мрежи, в което отговаря на често срещаните критики и призиви от негови последователи:...

          Киселова: Когато в Северна Македония приключи предизборната кампания, ще разберат колко силно сме ги подкрепяли

          Надявам се, че като отмине предизборната кампания в Северна Македония, защото им предстоят местни избори, ще видят, след като се обърнат назад, че ние...

          Започва 62-ят летен семинар по български език и култура за чуждестранни българисти и слависти

          От 13 юли до 2 август 2025 г. в Ректората на Софийския университет „Св. Климент Охридски“ ще се проведе традиционният Летен семинар по български...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions