По думите му изпълнението на графика от началото на годината до момента показва изключително тревожни състояния и съответно на извършване на услугата по договора с държавата за превоз на пътници.
„От началото на 2022 г. са отменени 5700 бързи и пътнически влакове, или това са повече от 12 дни, в които в България не са се движили влакове. „Ежедневно генерираме по 1 000 – 1 800 минути закъснение дневно при изпълнение на този график“, заяви той.
„Условията вътре в самите състави са изключително неподдържани и с изключително лоша хигиена“, допълни Папукчийски и отбеляза, че е разпоредил на УС и на генералния директор на БДЖ да предприемат незабавни мерки в тази връзка.
„За жалост, констатацията ми от гледна точка на състоянието е не само свързано с графика и изпълнението на договорите, но изключително е и лошо състоянието на служебните помещения, както и местата за почивка на локомотивните бригади“, подчерта зам.-министърът.
