Search Suggestions
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Представиха нова кадастрално-административна информационна система

          Тя ще заработи от 16 декември

          Агенцията по геодезия картография и кадастър /АГКК/ и „Информационно обслужване“ АД представиха новата кадастрално-административна информационна система.

          - Реклама -

          Интегрираната информационна система за кадастрални и специализирани данни бе представена пред основни целеви групи – нотариуси, частни и държавни съдебни изпълнители, съдии по вписванията, експерти от Дирекцията за национален строителен контрол, Агенция „Пътна инфраструктура“, Националното сдружение на общините в Република България и др.

          Изпълнителният директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър инж. Милен Димиев подчерта, че това е съвместен проект с „Информационно обслужване“ АД. Той съобщи, че старата система ще спре работа на 10 декември вечерта и три дни агенцията няма да има система, за да може от 16 декември да стартира новата.

          Деян Балтаджиев от „Информационно обслужване“ АД, обясни, че старата система е била децентрализирана.

          Тази дейност е ключова за АГКК с оглед на изграждане на информационните система и привеждането им на международните и европейски стандарти за пространствени данни, както и в съответствие с изискванията на нормативната уредба, мрежовата и информационна сигурност и електронното управление.

          С внедряването на новата кадастрална система АГКК цели подобряване на бързината и достъпа до административни услуги с оглед на факта, че всички видове услуги ще могат да се заявяват, изпълняват и получават, в което и да е структурно звено на АГКК за територията на цялата страна, както и разпределение на постъпилите заявления за предоставяне на административни услуги на случаен принцип във всички териториални звена на АГКК, независимо от местонахождението на имота.

          Внедряването на новата система ще засили ролята на електронния документ, безвъзмездно предоставяне на услуги на административните и съдебните органи, на лицата с публични функции и на организациите, предоставящи обществени услуги, като вътрешни електронни административни услуги, като и усъвършенстване на работните процеси при поддържане на кадастралната карта и кадастралните регистри в актуално състояние и предоставяне достъп до нови данни и услуги.

          Агенцията по геодезия картография и кадастър /АГКК/ и „Информационно обслужване“ АД представиха новата кадастрално-административна информационна система.

          - Реклама -

          Интегрираната информационна система за кадастрални и специализирани данни бе представена пред основни целеви групи – нотариуси, частни и държавни съдебни изпълнители, съдии по вписванията, експерти от Дирекцията за национален строителен контрол, Агенция „Пътна инфраструктура“, Националното сдружение на общините в Република България и др.

          Изпълнителният директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър инж. Милен Димиев подчерта, че това е съвместен проект с „Информационно обслужване“ АД. Той съобщи, че старата система ще спре работа на 10 декември вечерта и три дни агенцията няма да има система, за да може от 16 декември да стартира новата.

          Деян Балтаджиев от „Информационно обслужване“ АД, обясни, че старата система е била децентрализирана.

          Тази дейност е ключова за АГКК с оглед на изграждане на информационните система и привеждането им на международните и европейски стандарти за пространствени данни, както и в съответствие с изискванията на нормативната уредба, мрежовата и информационна сигурност и електронното управление.

          С внедряването на новата кадастрална система АГКК цели подобряване на бързината и достъпа до административни услуги с оглед на факта, че всички видове услуги ще могат да се заявяват, изпълняват и получават, в което и да е структурно звено на АГКК за територията на цялата страна, както и разпределение на постъпилите заявления за предоставяне на административни услуги на случаен принцип във всички териториални звена на АГКК, независимо от местонахождението на имота.

          Внедряването на новата система ще засили ролята на електронния документ, безвъзмездно предоставяне на услуги на административните и съдебните органи, на лицата с публични функции и на организациите, предоставящи обществени услуги, като вътрешни електронни административни услуги, като и усъвършенстване на работните процеси при поддържане на кадастралната карта и кадастралните регистри в актуално състояние и предоставяне достъп до нови данни и услуги.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Светият синод приветства решението за въвеждането на предмета „Добродетели и религии“ в училище

          Светият синод на Българската православна църква изрази духовна радост и задоволство от решението на Народното събрание да приеме на първо четене промените в Закона...

          Завърши ремонтът на 2-ри блок на ТЕЦ „Бобов дол“, централата е готова за зимния сезон

          След повече от три месеца работа приключи цялостният ремонт на 2-ри блок на ТЕЦ „Бобов дол“, съобщи пред БНР изпълнителният директор инж. Чавдар Стойнев. „Централата...

          Представиха монографията на доц. д-р Борислав Цеков „Пряка демокрация: проблеми и рестрикции“

          Монографията на доц. д-р Борислав Цеков „Пряка демокрация: проблеми и рестрикции“ беше представена в централния салон на Националната библиотека „Св. св. Кирил и Методий“,...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions