Search Suggestions
      понеделник, 14.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Министър Иванов подписа разрешение за строеж за нови близо 14 км от автомагистрала „Хемус“

          Министърът на регионалното развитие и благоустройството Иван Иванов подписа разрешение за строеж за нови близо 14 километра от автомагистрала „Хемус“.

          - Реклама -

          Такава информация бе разпратена до медиите от Министерство на регионалното развитие и благоустройството

          Отсечката е част от участък 4 на магистралата. Той обхваща трасето от края на пътен възел „Плевен“ (пресичане с път II-35) до път III-301, включително пътен възел “Летница“ и е разделен на подобекти. Издаденото разрешение е за частта в източния край, включително пътен възел „Летница“.

          Разрешението за строеж е въз основа на одобрен технически проект, в съответствие с предвижданията на действащите подробни устройствени планове – парцеларни планове, одобрени със заповеди на заместник-министъра на регионалното развитие и благоустройството от 30.09.2020 г. и от 02.02.2021 г. Проведени са и всички други необходими подготвителни процедури в съответствие с нормативните изисквания.

          С издаденото разрешение за строеж се допуска предварително изпълнение на строителството на отсечката. Това ще ускори процеса на реализация на автомагистрала „Хемус“, ще допринесе за осигуряване на модерни експлоатационни условия и ще подобри безопасността и сигурността на движение.

          Министърът на регионалното развитие и благоустройството Иван Иванов подписа разрешение за строеж за нови близо 14 километра от автомагистрала „Хемус“.

          - Реклама -

          Такава информация бе разпратена до медиите от Министерство на регионалното развитие и благоустройството

          Отсечката е част от участък 4 на магистралата. Той обхваща трасето от края на пътен възел „Плевен“ (пресичане с път II-35) до път III-301, включително пътен възел “Летница“ и е разделен на подобекти. Издаденото разрешение е за частта в източния край, включително пътен възел „Летница“.

          Разрешението за строеж е въз основа на одобрен технически проект, в съответствие с предвижданията на действащите подробни устройствени планове – парцеларни планове, одобрени със заповеди на заместник-министъра на регионалното развитие и благоустройството от 30.09.2020 г. и от 02.02.2021 г. Проведени са и всички други необходими подготвителни процедури в съответствие с нормативните изисквания.

          С издаденото разрешение за строеж се допуска предварително изпълнение на строителството на отсечката. Това ще ускори процеса на реализация на автомагистрала „Хемус“, ще допринесе за осигуряване на модерни експлоатационни условия и ще подобри безопасността и сигурността на движение.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Предлага се нов механизъм срещу забавеното правосъдие: автоматично обезщетение при просрочие

          Забавеното правосъдие често се приравнява с отказ от правосъдие – то удължава страданията на гражданите, обезсмисля съдебните процеси и руши доверието в системата. За...

          От понеделник започва да се движи нощният автобус до летище „Васил Левски“

          От понеделник се обединяват маршрутите на автобуси № 84 и 184 и започва да се движи нощният автобус № N4 до летище „Васил Левски",...

          Гори депото за отпадъци край Цалапица

          Пожар е възникнал около 17.30 часа днес в депото за битови отпадъци в Цалапица. Огънят е обхванал площ от около 400 квадратни метра. Дежурните от...

          246 КОМЕНТАРА

          1. У нас бавно се прави защото и процедурите са бавни.Например първо се смята,колко може да се открадне и после е всичко останало./ако нещо е останало де/

          2. То да се разплатят авансово с подизпълнителите … пък колко километра и кога ще станат – важното е да сме живи и здрави

          3. АМ „Хемус“ добре?! А, какво се случва със строежа на АМ“ Черно море „? Докъде стигна ? Ще има ли напредък?

          4. Слава ЕК вече не можех да спя от мисли кога ще обявят следващите ограбени 15км. Някой минавал ли е през стария-нов учасък? Ремонти и дупки. Трагедия пълна.

          5. Мда този път трябва да стане бързо. След като бТВ по спомен показаха преди няколко години. Как половината от този лот беше готов на ниво фракция. И то при управлението на ГЕРБ и Борисов. И тогава нито правителството нито министерството на регионалното развитие не знаеха кой и как с какви пари и цели са строили. След като няма разрешение за строеж и нужните документи. Даже и фирмите изпълнители не знаеха кой строи и с какъв интерес след като няма разрешение за строеж и нужните документи. Дано поне бързо стане. Със съдействието на новата коалиция. Честито на печелившите.

            • Dimitar Manchev да и без разрешението на собствениците на земята /отчуждаване/, печелившите са ясни, както и губещите /обикновените хора/, но както казва една народна приказка „да го ду….ат бедните“

          6. Каква новина ентусиазира ме взимам лопата и аз ще направя 14 километра само на ръка

            • коста калоянов Не се знае.Сега,освен за Тиквата,ще трябва да остане нещо и за Чалгаря,за Доганя,и за БСП-ту😉

          7. Във България като чуеш че нещо ще бъде построено,ТО ТРЯБВА ДА РАЗБИРАШ ЧЕ ВЕЧЕ ФИНАНСОВАТА БАНИЦА със рушветите,процентите,парите под масата ВЕЧЕ Е РАЗРЯЗАНА И РАЗДАДЕНА!Bulgaria – Coruptland(Mafialand)

          8. То много, бе! Явно партийните касички се поизпразниха. Време е за зареждане. Сега строителство, догодина ремонт, следващата – ремонт на ремонта и т.н. Ще напълнят гушките.

          9. ЯД МЕ Е НА ББ ЧЕ САНИРА ХИЛЯДИ ЖИЛИЩА БЕЗ ПАРИ НА СОБСТВЕНИЦИТЕ.ПОСТРОИ МАГИСТРАЛИ,МОСТ НА ДУНАВ.НАПРАВИ ОСНОВЕН РЕМОНТ НА ВСИЧКИ УЧИЛИЩА И ДЕТСКИ ГРАДИНИ.СНАБДИ С ИНТЕРНЕТ ЗАЛИ ВЪВ ВСИЧКИ УЧИЛИЩА И ОЩЕ ХИЛЯДИ НЕЩА ЗА БЪЛГАРСКИЯТ НАРОД.НО СПОРЕД БЪЛГАРСКАТА ПОГОВОРКА НАПРАВИ ДОБРО ЗА ДА ИЗЯДЕШ ЛАЙНО ОТ ЛАЙНОМЕТИ.А СЕГА ЛИЖЕТЕ ЗАДНИКА НА КИРО ТЪПОТО ,КОКОРЧО,САПУНЧО И НА ЛЕНА.

              • Alexandar Kirov СЕЛЯНДУР ,ЦЪРВУЛ ТИ ЛИ СИ НАЙ УМНИЯ ИЛИ НАЙ ЗЛОБНИЯ НЕКАДЪРНИК .МЪРЗЕЛА Е БОЛЕСТ НЕЛЕЧИМА.С ТЕЗИ КАЧЕСТВА СИ ЗА КЛОШАР НОМЕР ЕДНО.

            • Георги Гетов 🤣🤣🤣четях и се смях със 🤣,пак чета и вече се смея гръмко с глас🤣 чак стреснах и хвърлих в недоумение двата си булдога🤣

              • Petko Minchev а тези които имаме принос дали ни питаха изродите, дано да има господ и да гледа

              • Valentina Tonkova че тя мафията така и не я махнаха, всичките гробари си останаха по селата и паланките в министерства, кметства, агенции и др. и затова има София и останалата кочина и така ще остане

            • Георги Гетов ти нормален ли си бе я иди скочи от някой от мостовето на бойко по добре коя магистрала е построил ве какъв мост е построил гнусния толуп

            • Георги Гетов а като унищожиха цяла тръба за водоснабдяване в Добруджа , кво стана? Нещо всички си затваряте очите?

            • Георги Гетов л@йнометите да си мият кенефите във Францията заедно с алжирци, мароканци и други ислямо-комунисти и час по-скоро да си вземат и Тиквоча Борисов при тях. 😉

            • Георги Гетов ако палячо гледал ли си колко струва това саниране . Само за осветлението на 4 входа искат 72 хиляди лева . И тези пари идват от Европа и влизат в техните джобове но накрая ние ги плащаме . Всичко което вземаме се връща после от данъкоплатеца като годишни вноски към Евросъюза . Няма безплатен обяд . Само едни хора стават по богати но останалите сърбат горещата супа

          10. Никой не чака тази „магистрала“ – на всеки е ясно, че тя е една бездънна корупционна яма, чрез която се грабят данъците на бедните българи!

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions