Search Suggestions
      вторник, 28.10.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          От УЕФА дадоха разяснение по случая „Алварес“

          Припомняме, че ВАР отмени решението за точно изпълнена дузпа на нападателя на Атлетико Мадрид във вчерашния осминафинал срещу Реал Мадрид

          От УЕФА излязоха с официално становище по казуса с незачетената дузпа на Хулиан Алварес срещу Реал Мадрид на 1/8-финалите в Шампионска лига. Съдийската бригада наказа аржентинеца, заради двоен удар. От Европейската футболна централа отново разясниха правилото и добавиха, че ще има дискусии дали то да бъде променено в бъдеще:

          - Реклама -

          “Атлетико Мадрид отправи запитване към УЕФА относно инцидента, довел до незачетената дузпа, изпълнена от Хулиан Алварес в края на вчерашния мач от Шампионската лига срещу Реал Мадрид.

          Макар и минимален, играчът е осъществил контакт с топката с опорния си крак, преди да я ритне, както се вижда от приложения видеоклип. Съгласно действащото правило 14.1 ВАР трябваше да уведоми съдията, сигнализирайки, че голът трябва да бъде отменен.

          УЕФА ще започне дискусии с ФИФА и Борда на международната футболна асоциация, за да определи дали правилото трябва да бъде преразгледано в случаите, когато двойното докосване е явно неумишлено” – пишат от УЕФА.

          От УЕФА излязоха с официално становище по казуса с незачетената дузпа на Хулиан Алварес срещу Реал Мадрид на 1/8-финалите в Шампионска лига. Съдийската бригада наказа аржентинеца, заради двоен удар. От Европейската футболна централа отново разясниха правилото и добавиха, че ще има дискусии дали то да бъде променено в бъдеще:

          - Реклама -

          “Атлетико Мадрид отправи запитване към УЕФА относно инцидента, довел до незачетената дузпа, изпълнена от Хулиан Алварес в края на вчерашния мач от Шампионската лига срещу Реал Мадрид.

          Макар и минимален, играчът е осъществил контакт с топката с опорния си крак, преди да я ритне, както се вижда от приложения видеоклип. Съгласно действащото правило 14.1 ВАР трябваше да уведоми съдията, сигнализирайки, че голът трябва да бъде отменен.

          УЕФА ще започне дискусии с ФИФА и Борда на международната футболна асоциация, за да определи дали правилото трябва да бъде преразгледано в случаите, когато двойното докосване е явно неумишлено” – пишат от УЕФА.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Григор: Не знаех какво да очаквам от този мач, винаги е голям стрес, особено след толкова месеци извън игра

          Най-добрият български тенисист – Григор Димитров, не скри щастието си след победното завръщане на корта. Хасковлията пропусна цялото лято заради контузия на Уимбълдън, а...

          Атлетико Мадрид надви Бетис на „Ла Картуха“

          Атлетико Мадрид постигна първата си победа като гост в Ла Лига от началото на сезона. Мадридчани надвиха Реал Бетис на "Ла Картуха" с 2:0. "Дюшекчиите"...

          Григор Димитров се класира за втори кръг в Париж, след като победи Джовани Мпетши Перикар

          Григор Димитров се класира за втория кръг на последния за годината турнир от сериите Мастърс 1000 в Париж, след като победи представителя на домакините...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions