В периода от 11 до 19 април 2025 г. за пръв път у нас стартира инициатива „Великденска кошница“, съобщиха от Министерството на земеделието и храните. Тя има за цел да осигури на трапезата на всеки дом основните великденски продукти, които са традиционни за страната ни, на достъпни за потребителите цени, без компромис в качеството.
- Реклама -
В кампанията ще бъдат включени следните продукти:
• Агнешко
• Ярешко
• Яйца
• Великденски козунаци
• Тематични сладкарски изделия за празника
Предложението за тази инициатива се предвижда да бъде осъществена чрез доброволно сътрудничество между Министерството на земеделието и храните и търговските вериги и супермаркети.
При желание участващите търговци се ангажират да предлагат горепосочените продукти на контролирани цени по време на празниците.
„Великденската кошница“ е доброволна ценова инициатива, а не законодателна такава, подчертават от министерството.
Очакваните резултати за домакинствата са по-достъпни цени в период на увеличено търсене и разходи. За бизнеса – подобряване на имиджа и връзката с потребителите чрез социална отговорност. Превенция на спекулативни ценови скокове и поддържане на ценова стабилност са също сред целите на кампанията.
Министерството на земеделието и храните предлага идеята и при желание да се координира с големите вериги – супермаркети у нас. Няма правно задължение за търговците да участват. Търговците се съгласяват доброволно да включат определени продукти в специален списък и да предложат наистина или стабилни, или по-ниски цени на определени продукти.
Инициативата ще допринесе за предотвратяване на прекомерни повишения на цените в този период и по отношение на самата конкуренция.
По повод инициативата от Сдружението за модерна търговия коментираха следното:
„Празничните промоции и предложения са традиционни за търговията на дребно в България. Всеки търговец съобразно асортимента си, ценовата си политика и приложимото законодателство планира и осъществява такива активности. Сдружението за модерна търговия не координира търговски политики на своите членове и не е адресат на това предложение.“
В периода от 11 до 19 април 2025 г. за пръв път у нас стартира инициатива „Великденска кошница“, съобщиха от Министерството на земеделието и храните. Тя има за цел да осигури на трапезата на всеки дом основните великденски продукти, които са традиционни за страната ни, на достъпни за потребителите цени, без компромис в качеството.
- Реклама -
В кампанията ще бъдат включени следните продукти:
• Агнешко
• Ярешко
• Яйца
• Великденски козунаци
• Тематични сладкарски изделия за празника
Предложението за тази инициатива се предвижда да бъде осъществена чрез доброволно сътрудничество между Министерството на земеделието и храните и търговските вериги и супермаркети.
При желание участващите търговци се ангажират да предлагат горепосочените продукти на контролирани цени по време на празниците.
„Великденската кошница“ е доброволна ценова инициатива, а не законодателна такава, подчертават от министерството.
Очакваните резултати за домакинствата са по-достъпни цени в период на увеличено търсене и разходи. За бизнеса – подобряване на имиджа и връзката с потребителите чрез социална отговорност. Превенция на спекулативни ценови скокове и поддържане на ценова стабилност са също сред целите на кампанията.
Министерството на земеделието и храните предлага идеята и при желание да се координира с големите вериги – супермаркети у нас. Няма правно задължение за търговците да участват. Търговците се съгласяват доброволно да включат определени продукти в специален списък и да предложат наистина или стабилни, или по-ниски цени на определени продукти.
Инициативата ще допринесе за предотвратяване на прекомерни повишения на цените в този период и по отношение на самата конкуренция.
По повод инициативата от Сдружението за модерна търговия коментираха следното:
„Празничните промоции и предложения са традиционни за търговията на дребно в България. Всеки търговец съобразно асортимента си, ценовата си политика и приложимото законодателство планира и осъществява такива активности. Сдружението за модерна търговия не координира търговски политики на своите членове и не е адресат на това предложение.“
Шияковският манастир „Свети Архангел Михаил“ остава едно от онези български места, където духът на Васил Левски се усеща почти физически. Само на около 20...
Цената на електроенергията за бизнеса бележи нов спад. Данните от сегмента „Ден напред“ на Българската независима енергийна борса (БНЕБ) показват, че токът за утрешния...
"България е пример за етническа толерантност и за това как съжителството на християни, мюсюлмани, юдеи и други вероизповедания дава възможност на народа ни да...