Search Suggestions
      неделя, 25.05.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Властта покани Диана Русинова за шеф на ,,АПИ“: Вижте какво каза тя

          След фаталната катастрофа, при която загина младата Сияна, както баща ѝ Николай Попов, така и представители на неправителствения сектор, настояват за спешен ремонт и обезопасяване на пътя между Телиш и Радомирци.

          - Реклама -

          Пътният участък отново стана сцена на сериозен инцидент и в неделя, когато катастрофа едва не предизвика взрив на близка бензиностанция. За щастие, жертви този път няма, но случаят подчертава необходимостта от незабавни мерки.


          🛑 Въпроси без отговор и липса на действия

          Диана Русинова от Европейския център за транспортни политики постави пред институциите няколко остри въпроса:

          • Защо не е спазено изискването за монтиране на ограничителна система от най-висок клас (Н4В) до бензиностанцията?
          • Защо не са приложени визуални и физически мерки за ограничаване на скоростта при входа на с. Радомирци?
          • Защо не са отстранени коловозите с дълбочина до 10 см, които създават риск за движение?
          • И най-важното – как ще принудим шофьорите да спазват правилата, след като очевидно разчитането на съвестта не работи?

          🚨 Реакцията на властите

          В отговор на инцидентите, премиерът Росен Желязков е разпоредил допълнителен контрол на скоростта в района.

          Темата бе обсъдена и в предаването „Тази неделя“ по bTV, където регионалният министър Иван Иванов обяви, че е предложил на Диана Русинова да заеме поста директор на Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ). Тя обаче отказала, определяйки предложението като несериозно.


          🛣️ Път с 22-годишна история без основен ремонт

          Министър Иванов подчерта, че трасето Ботевград – Плевен, което включва и участъка Телиш–Радомирци, не е основно ремонтирано от 2003 г., въпреки че нормативната уредба изисква това да се прави на всеки 10 години.

          Той допълни, че след пренасочване на тежкия трафик от маршрута Ботевград – Мездра – Видин, пътят 1-3 поема значително по-голямо натоварване, без необходимата инфраструктурна адаптация.


          Темата остава остро обществена и със сериозен отзвук, особено на фона на поредицата от инциденти и липсата на навременна държавна реакция. Семейството на Сияна и експертите настояват: ремонтът не може повече да чака.

          След фаталната катастрофа, при която загина младата Сияна, както баща ѝ Николай Попов, така и представители на неправителствения сектор, настояват за спешен ремонт и обезопасяване на пътя между Телиш и Радомирци.

          - Реклама -

          Пътният участък отново стана сцена на сериозен инцидент и в неделя, когато катастрофа едва не предизвика взрив на близка бензиностанция. За щастие, жертви този път няма, но случаят подчертава необходимостта от незабавни мерки.


          🛑 Въпроси без отговор и липса на действия

          Диана Русинова от Европейския център за транспортни политики постави пред институциите няколко остри въпроса:

          • Защо не е спазено изискването за монтиране на ограничителна система от най-висок клас (Н4В) до бензиностанцията?
          • Защо не са приложени визуални и физически мерки за ограничаване на скоростта при входа на с. Радомирци?
          • Защо не са отстранени коловозите с дълбочина до 10 см, които създават риск за движение?
          • И най-важното – как ще принудим шофьорите да спазват правилата, след като очевидно разчитането на съвестта не работи?

          🚨 Реакцията на властите

          В отговор на инцидентите, премиерът Росен Желязков е разпоредил допълнителен контрол на скоростта в района.

          Темата бе обсъдена и в предаването „Тази неделя“ по bTV, където регионалният министър Иван Иванов обяви, че е предложил на Диана Русинова да заеме поста директор на Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ). Тя обаче отказала, определяйки предложението като несериозно.


          🛣️ Път с 22-годишна история без основен ремонт

          Министър Иванов подчерта, че трасето Ботевград – Плевен, което включва и участъка Телиш–Радомирци, не е основно ремонтирано от 2003 г., въпреки че нормативната уредба изисква това да се прави на всеки 10 години.

          Той допълни, че след пренасочване на тежкия трафик от маршрута Ботевград – Мездра – Видин, пътят 1-3 поема значително по-голямо натоварване, без необходимата инфраструктурна адаптация.


          Темата остава остро обществена и със сериозен отзвук, особено на фона на поредицата от инциденти и липсата на навременна държавна реакция. Семейството на Сияна и експертите настояват: ремонтът не може повече да чака.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          ПОТВЪРДЕНО: МВР ще бори катастрофите с икони и балони

          МВР дава 420 000 лева за 30 000 икони, лепящи се на стъклото на автомобила, с цел да пази децата по пътищата. В рамките на...

          Сачева: ,,Възраждане“ нямат колебание за еврото

          Няма колебание в нито една от политическите сили по отношение на еврото, дори и във „Възраждане“. Тава заяви депутатът от ГЕРБ-СДС Деница Сачева. Сачева посочи, че президентът Румен...

          Зима през май месец: Витоша побеля (СНИМКИ)

          Сняг по високите части на Централна и Западна България. Зимата по върховете на планините се завърна. Снежно покритие има на Черни връх. Това се...

          20 КОМЕНТАРА

          1. От 2018 до сега добре си свършихте работата по отклонения на средства по областни градове и игра на хазард с хората . Иначе късмет .

          2. Тази е по-добре да стои далеч от всичко свързано с инфраструктура и безопасност на пътя ….

          3. Едно е само да приказваш и акъл да даваш,съвсем друго е реално да се обвърже с проблема.

            • Соня Боева
              Как да се наеме нещо да промени? Нали виждаме какво става, когато някой се опита нещо да промени… с позиция на високи нива, дори и на изборни…
              Когато спрем „да ходим на гъби“, тогава може би и нещо може да се получи.

            • И защо да се обвърже едни краднали други да носят отговорност, но то мисъл трябва за да го разбереш

          4. Способните бягат от отговорност и за това отговорните позиции се заемат единствено и само от некадърници. И в държавният, и в частния сектор е така.

            • Vasil Vasilev, това не е бягане от отговорност, а проява на инстинкт за самосъхранение. Госпожата познава системата и не вярвам да стане „бушон“.

            • Vasil Vasilev От 35 години нямаме държава, защото сме корпорация, което означава, че държавен сектор в частната американската търговска фирма Република България регистрирана в търговския регистър на САЩ с DUNS N – 52 – 364 – 3611 нямаме! Още ли не сте го разбрали?

              • Svetlozar Neykov това е скандално и затова ли тезй в парламента си правят Каквото искат с народа и страната.

          5. Ако приеме значи да се провали. Тя предпочита да философства без да носи отговорност. Сега вече на всяко произшествия води и бащата на Сияна който започна да досажда и да обвинява всеки който е зад волана а не обвинява баща си който също има вина за смъртта на внучката си. Той много добре знае ,че деца под 14 години трябва да се возят от задна дясна страна и с поставен колан за безопасност където в случая на катастрофата не е било така. Ако детето е било от дясно щеше да е живо и защо е спрял половината кола в ба кета под диагонал според човек който е бил свидетел на ПТП то.

            • Ивайло Георгиев ,тук идеята е да й затворят устата ,защото поне до този момент говори срещу тези с чувалите.

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions