Пътник, блокиран на летище София заради технически проблем със самолет на Ryanair, разказа за хаоса, който преживели заедно с още около 180 души. Полетът до Бристол е трябвало да излети от Терминал 2 в 12:50 ч. в сряда.
По думите му, пътниците са били качени на борда, без никой да ги информира за наличието на проблем със самолета.
„Разочаровани сме от отношението на наземния персонал, който обслужва авиокомпанията. Получаваме известния от APP-а на Ryanair, но те не съответстват с екраните, които показват в момента. Защо няма човек, който да каже – „хора това е истината“? Това е обидното. В социалните мрежи излезе, че пилотът и стюардесите не дават информация. Не е вярно. Казаха ни, че една от задните врати на една от пързалките не работи правилно. Два пъти идваха инженери“
, каза Живко, който прекара часове наред блокиран на летището.
„Наземният персонал каза – след малко ще дойдат да ни дадат информация и ни оставиха 3 часа без такава. Ние стояхме 5 часа така. Единствено момичето, което работи на „Гранична полиция“ ни помогна“
, разказа той пред Bg On Air.
Живко подчерта, че пътниците са били извън зона „Шенген“, без достъп до базови удобства – на разположение имало само хладилни витрини със скъпа храна и вода, а зареждането на телефони било невъзможно.
Пътник, блокиран на летище София заради технически проблем със самолет на Ryanair, разказа за хаоса, който преживели заедно с още около 180 души. Полетът до Бристол е трябвало да излети от Терминал 2 в 12:50 ч. в сряда.
По думите му, пътниците са били качени на борда, без никой да ги информира за наличието на проблем със самолета.
„Разочаровани сме от отношението на наземния персонал, който обслужва авиокомпанията. Получаваме известния от APP-а на Ryanair, но те не съответстват с екраните, които показват в момента. Защо няма човек, който да каже – „хора това е истината“? Това е обидното. В социалните мрежи излезе, че пилотът и стюардесите не дават информация. Не е вярно. Казаха ни, че една от задните врати на една от пързалките не работи правилно. Два пъти идваха инженери“
, каза Живко, който прекара часове наред блокиран на летището.
„Наземният персонал каза – след малко ще дойдат да ни дадат информация и ни оставиха 3 часа без такава. Ние стояхме 5 часа така. Единствено момичето, което работи на „Гранична полиция“ ни помогна“
, разказа той пред Bg On Air.
Живко подчерта, че пътниците са били извън зона „Шенген“, без достъп до базови удобства – на разположение имало само хладилни витрини със скъпа храна и вода, а зареждането на телефони било невъзможно.
Петгодишно момче от шуменското село Памукчии е настанено за лечение в Многопрофилната болница за активно лечение в Шумен, след като е било ударено от автомобил.
От личен опит: държат се с пътници като с неканени гости. И по някое време замазват положението с доза шаблонна любезност.
Наземния персонал да бъде уволнен и санкциониран
Чудя си, какъв роб трябва да си за да се гаврят така с теб?!