Search Suggestions
      неделя, 09.11.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Диана Русинова, ЕЦТП: Липсва контрол през нощта върху обществения превоз на пътници и товари

          По думите на Диана Русинова от Европейския център за транспортни политики в България липсва контрол на пътя през нощта при извършване на обществените превози на пътници товари, което много често води до инциденти на пътя.

          - Реклама -

          Според нея причината е, че Автомобилната администрация не разполага с достатъчно служители, които да поемат и контрола на превозите през нощта.

          Тя коментира още, че спирането в крайпътни отбивки, трябва да се случва, само ако трябва да бъде отстранена повреда по колата и автомобилът трябва да бъде сигнализиран с триъгълник, а пътниците  да бъдат със светлоотразителни жилетки.
           
          „През нощта, на практика, общественият превоз на пътници и товари няма никакъв контрол върху него, тъй като Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация“ няма служители, които да работят през нощта. Много често заради това се получава така, че се случват пътни инциденти именно с обществения превоз на пътници и товари през нощта. В случая инцидентът е тежък, защото пътят е изключително натоварен и тежък, с изключително интензивен трафик, на който водачите редовно нарушават правилата за движение. Вие ги наричате „крайпътни отбивки“, аз ще кажа, че става дума за площадки за аварийно спиране, в които не се спира и да ги използвате като тоалетна, а се спира, единствено когато има някаква авария и съответно автомобилът се обозначава с триъгълник, а хората си слагат светлоотразителни жилетки“, заяви тя.
           
          От Европейския център за транспортни политики вече са посетили мястото на инцидента, случил се тази нощ с румънския автобус на главния път Русе- В. Търново, каза още Диана Русинова, цитирана от БНР. 

          По думите на Диана Русинова от Европейския център за транспортни политики в България липсва контрол на пътя през нощта при извършване на обществените превози на пътници товари, което много често води до инциденти на пътя.

          - Реклама -

          Според нея причината е, че Автомобилната администрация не разполага с достатъчно служители, които да поемат и контрола на превозите през нощта.

          Тя коментира още, че спирането в крайпътни отбивки, трябва да се случва, само ако трябва да бъде отстранена повреда по колата и автомобилът трябва да бъде сигнализиран с триъгълник, а пътниците  да бъдат със светлоотразителни жилетки.
           
          „През нощта, на практика, общественият превоз на пътници и товари няма никакъв контрол върху него, тъй като Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация“ няма служители, които да работят през нощта. Много често заради това се получава така, че се случват пътни инциденти именно с обществения превоз на пътници и товари през нощта. В случая инцидентът е тежък, защото пътят е изключително натоварен и тежък, с изключително интензивен трафик, на който водачите редовно нарушават правилата за движение. Вие ги наричате „крайпътни отбивки“, аз ще кажа, че става дума за площадки за аварийно спиране, в които не се спира и да ги използвате като тоалетна, а се спира, единствено когато има някаква авария и съответно автомобилът се обозначава с триъгълник, а хората си слагат светлоотразителни жилетки“, заяви тя.
           
          От Европейския център за транспортни политики вече са посетили мястото на инцидента, случил се тази нощ с румънския автобус на главния път Русе- В. Търново, каза още Диана Русинова, цитирана от БНР. 

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Сравнение на майчинството: Къде е България спрямо водещи страни в Европа?

          На фона на подготовката на държавния бюджет за 2026 г. в България отново се повдига темата за размера на обезщетението за отглеждане на дете...

          Експерт: Как да се предпазим от измами и злоупотреби при въвеждането на еврото

          Потребителите трябва да бъдат особено внимателни при плащания след 1 януари 2026 г., тъй като на касовите бележки общата сума ще се изписва първо...

          Атанасов: Демократичната общност с единен кандидат-президент до Коледа, Борисов и Пеевски управляват задкулисно

          Лидерът на „Демократи за силна България“ (ДСБ) ген. Атанас Атанасов обяви, че до Коледа се очаква демократичната общност да подпише споразумение за обща кандидатура...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions