Search Suggestions
      събота, 27.12.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          От УЕФА дадоха разяснение по случая „Алварес“

          Припомняме, че ВАР отмени решението за точно изпълнена дузпа на нападателя на Атлетико Мадрид във вчерашния осминафинал срещу Реал Мадрид

          От УЕФА излязоха с официално становище по казуса с незачетената дузпа на Хулиан Алварес срещу Реал Мадрид на 1/8-финалите в Шампионска лига. Съдийската бригада наказа аржентинеца, заради двоен удар. От Европейската футболна централа отново разясниха правилото и добавиха, че ще има дискусии дали то да бъде променено в бъдеще:

          - Реклама -

          “Атлетико Мадрид отправи запитване към УЕФА относно инцидента, довел до незачетената дузпа, изпълнена от Хулиан Алварес в края на вчерашния мач от Шампионската лига срещу Реал Мадрид.

          Макар и минимален, играчът е осъществил контакт с топката с опорния си крак, преди да я ритне, както се вижда от приложения видеоклип. Съгласно действащото правило 14.1 ВАР трябваше да уведоми съдията, сигнализирайки, че голът трябва да бъде отменен.

          УЕФА ще започне дискусии с ФИФА и Борда на международната футболна асоциация, за да определи дали правилото трябва да бъде преразгледано в случаите, когато двойното докосване е явно неумишлено” – пишат от УЕФА.

          От УЕФА излязоха с официално становище по казуса с незачетената дузпа на Хулиан Алварес срещу Реал Мадрид на 1/8-финалите в Шампионска лига. Съдийската бригада наказа аржентинеца, заради двоен удар. От Европейската футболна централа отново разясниха правилото и добавиха, че ще има дискусии дали то да бъде променено в бъдеще:

          - Реклама -

          “Атлетико Мадрид отправи запитване към УЕФА относно инцидента, довел до незачетената дузпа, изпълнена от Хулиан Алварес в края на вчерашния мач от Шампионската лига срещу Реал Мадрид.

          Макар и минимален, играчът е осъществил контакт с топката с опорния си крак, преди да я ритне, както се вижда от приложения видеоклип. Съгласно действащото правило 14.1 ВАР трябваше да уведоми съдията, сигнализирайки, че голът трябва да бъде отменен.

          УЕФА ще започне дискусии с ФИФА и Борда на международната футболна асоциация, за да определи дали правилото трябва да бъде преразгледано в случаите, когато двойното докосване е явно неумишлено” – пишат от УЕФА.

          google-news
          Последвайте Евроком в Google News

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Късен гол на Шерки позволи на Манчестър Сити да измести Арсенал от върха

          Манчестър Сити постигна шеста поредна победа в английската Висша лига и общо осма във всички турнири, след като надделя над Нотингам Форест с 2:1...

          ЦСКА се подсили с национал на Беларус

          ЦСКА обяви втори зимен трансфер. След привличането на Алехандро Пиедраита, в тима от Борисовата градина акостира и беларуският национал Макс Ебонг. 26-годишният полузащитник пристига от...

          Парма победи затъващия отбор на Фиорентина

          Парма победи Фиорентина с 1:0 у дома в откриваща среща от 17-ия кръг на италианската Серия А. В герой за домакините се превърна Оливер Сьоренсен,...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions