Search Suggestions
      събота, 15.11.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          34 км за 1 час и 40 минути: Най-бавният влак в България качи скоростта

          Легендарно бавният влак по линията Кюстендил–Гюешево вече се движи с малко по-висока скорост – до 40 км/ч, съобщават железопътни специалисти.

          - Реклама -

          Доскоро композицията изминаваше 34-километровото трасе за час и 40 минути със средна скорост от 20–25 км/ч. Влакът се движи само в сряда, събота и неделя.

          Причината за бавната му скорост е амортизираният релсов път и дървените траверси, които все още не са подменени. Въпреки това, линията е единствена транспортна връзка за 7–8 села в Кюстендилското Краище и затова не може да бъде спряна, въпреки опитите на ръководството на БДЖ.

          Композицията обикновено се състои от един вагон, с около 10–15 пътници в двете посоки. Подобрението в скоростта се дължи на използването на по-лека мотриса „Дезиру“, която позволява по-бързо придвижване в сравнение с традиционните дизелови локомотиви. Сега пътуването до Гюешево трае около 1 час и 10 минути.

          Легендарно бавният влак по линията Кюстендил–Гюешево вече се движи с малко по-висока скорост – до 40 км/ч, съобщават железопътни специалисти.

          - Реклама -

          Доскоро композицията изминаваше 34-километровото трасе за час и 40 минути със средна скорост от 20–25 км/ч. Влакът се движи само в сряда, събота и неделя.

          Причината за бавната му скорост е амортизираният релсов път и дървените траверси, които все още не са подменени. Въпреки това, линията е единствена транспортна връзка за 7–8 села в Кюстендилското Краище и затова не може да бъде спряна, въпреки опитите на ръководството на БДЖ.

          Композицията обикновено се състои от един вагон, с около 10–15 пътници в двете посоки. Подобрението в скоростта се дължи на използването на по-лека мотриса „Дезиру“, която позволява по-бързо придвижване в сравнение с традиционните дизелови локомотиви. Сега пътуването до Гюешево трае около 1 час и 10 минути.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Токът за бизнеса поевтинява с близо 6% на пазара

          Цената на електроенергията за бизнеса бележи нов спад. Данните от сегмента „Ден напред“ на Българската независима енергийна борса (БНЕБ) показват, че токът за утрешния...

          Росен Желязков: България е пример за етническа толерантност

          "България е пример за етническа толерантност и за това как съжителството на християни, мюсюлмани, юдеи и други вероизповедания дава възможност на народа ни да...

          Образуваха досъдебно производство за катастрофата с три жертви край Стара Загора

          Тежка катастрофа с трима загинали и един ранен стана тази сутрин на автомагистрала „Тракия“ край Стара Загора. Трагедията стана в 9.06 часа Инцидентът се получи...

          6 КОМЕНТАРА

          1. Вече никой не разчита на железниците
            Придвижват се с коли
            Ако искат да работят да си оправят структурата
            Хората нямат време за губене

          2. Ели Бунтова Чудесно сте го описали. Адмирации!
            Жалко за този красив край на нашата родина.

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions