Транспортният министър Гроздан Караджов и ръководството на БДЖ започват спешни проверки във влаковете след скандалното пътуване на влака Бургас – София. Това обяви самият Караджов в ефира на БНТ.
- Реклама -
Министърът и железопътните шефове ще пътуват лично по седем различни отсечки от жп мрежата, за да установят проблемите на място. Основен източник на недоволство са вагоните втора ръка, купени миналата година от „Дойче бан“.
„Искам да се извиня на всички пътници, пътували в тези условия. Причината е безотговорното решение на предишните ръководства да купят вагони втора употреба — комфортни са, но прозорците не се отварят, а климатиците често аварират. Това се знае още от миналата година, но проблемът не е решен“, коментира Караджов.
Тъй като БДЖ в момента не може да извади от движение нито един вагон, се въвеждат извънредни мерки: ръководството и инженери ще пътуват в проблемните влакове заедно с министъра.
„Десет души ще обикалят тези седем отсечки, за да следят на място. С тях ще бъдат инженери и електротехници, които ще реагират при всяка авария — докато не се намери техническо решение“, поясни той.
По думите на Караджов железниците са в тежка криза: няма бюджет за нови вагони, а дори и да имаше, доставката им ще отнеме години.
„Дори ако поръчаме нови влакове днес, те ще пристигнат чак след три години. Вече сме закупили 60 мотриси, но първите ще пристигнат чак през лятото догодина, а последните — до лятото на 2027 г.“, допълни министърът.
Транспортният министър Гроздан Караджов и ръководството на БДЖ започват спешни проверки във влаковете след скандалното пътуване на влака Бургас – София. Това обяви самият Караджов в ефира на БНТ.
- Реклама -
Министърът и железопътните шефове ще пътуват лично по седем различни отсечки от жп мрежата, за да установят проблемите на място. Основен източник на недоволство са вагоните втора ръка, купени миналата година от „Дойче бан“.
„Искам да се извиня на всички пътници, пътували в тези условия. Причината е безотговорното решение на предишните ръководства да купят вагони втора употреба — комфортни са, но прозорците не се отварят, а климатиците често аварират. Това се знае още от миналата година, но проблемът не е решен“, коментира Караджов.
Тъй като БДЖ в момента не може да извади от движение нито един вагон, се въвеждат извънредни мерки: ръководството и инженери ще пътуват в проблемните влакове заедно с министъра.
„Десет души ще обикалят тези седем отсечки, за да следят на място. С тях ще бъдат инженери и електротехници, които ще реагират при всяка авария — докато не се намери техническо решение“, поясни той.
По думите на Караджов железниците са в тежка криза: няма бюджет за нови вагони, а дори и да имаше, доставката им ще отнеме години.
„Дори ако поръчаме нови влакове днес, те ще пристигнат чак след три години. Вече сме закупили 60 мотриси, но първите ще пристигнат чак през лятото догодина, а последните — до лятото на 2027 г.“, допълни министърът.
Лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов коментира пред журналисти във връзка с въвеждането на еврото в България и международните политически събития.
Еврото и икономическите очаквания
Борисов посочи,...
Пореден тежък инцидент е станал днес в завод „Арсенал“ в Казанлък. По информация на местните власти, един човек е загинал при производствена авария.
На мястото...
Правителството на Република България одобри Рамково споразумение за заем в размер на 250 млн. евро между България и Банката за развитие на Съвета на...
За какво се дават милиарди годишно за заплати на държавната администрация, като министърът ще ходи по релсите? Вече окончателно са закрепостени и са станали само професионални гласоподаватели ли?
За какво се дават милиарди годишно за заплати на държавната администрация, като министърът ще ходи по релсите? Вече окончателно са закрепостени и са станали само професионални гласоподаватели ли?
И какво? Ще налеят пари та като подарят пътническото на частника, той да не дава пари за нищо. Само ще печели – влаковете му подарени, персонал също, и субсидията в джоба. Колкото другите преватизатори вложиха пари, толкова и тези.
И какво? Ще налеят пари та като подарят пътническото на частника, той да не дава пари за нищо. Само ще печели – влаковете му подарени, персонал също, и субсидията в джоба. Колкото другите преватизатори вложиха пари, толкова и тези.
Влаковете са безобразно мръсни! Отвратително пътуване. Не може да се опише с думи. Дано на никой не се налага да пътува от Мездра до София със сутрешен влак, идващ от не знам къде си!
Таня Илиева умишлено. Парите по програма “ Транспорт“ от ЕС отиваха по джобовете на същите, дето и сега управляват. Сега ще се купят нови локомотиви и ще се подарят с вагоните на частника. Той без да влага пари ще има влакове. А субсидията – директно в апартаменги в Дубай и офшорки.
Влаковете са безобразно мръсни! Отвратително пътуване. Не може да се опише с думи. Дано на никой не се налага да пътува от Мездра до София със сутрешен влак, идващ от не знам къде си!
Таня Илиева умишлено. Парите по програма “ Транспорт“ от ЕС отиваха по джобовете на същите, дето и сега управляват. Сега ще се купят нови локомотиви и ще се подарят с вагоните на частника. Той без да влага пари ще има влакове. А субсидията – директно в апартаменги в Дубай и офшорки.
Kriza e narodeee
Kriza e narodeee
И да тегли локомотива..
И да тегли локомотива..
За какво се дават милиарди годишно за заплати на държавната администрация, като министърът ще ходи по релсите? Вече окончателно са закрепостени и са станали само професионални гласоподаватели ли?
За какво се дават милиарди годишно за заплати на държавната администрация, като министърът ще ходи по релсите? Вече окончателно са закрепостени и са станали само професионални гласоподаватели ли?
И какво? Ще налеят пари та като подарят пътническото на частника, той да не дава пари за нищо. Само ще печели – влаковете му подарени, персонал също, и субсидията в джоба. Колкото другите преватизатори вложиха пари, толкова и тези.
И какво? Ще налеят пари та като подарят пътническото на частника, той да не дава пари за нищо. Само ще печели – влаковете му подарени, персонал също, и субсидията в джоба. Колкото другите преватизатори вложиха пари, толкова и тези.
Влаковете са безобразно мръсни! Отвратително пътуване. Не може да се опише с думи. Дано на никой не се налага да пътува от Мездра до София със сутрешен влак, идващ от не знам къде си!
Таня Илиева умишлено. Парите по програма “ Транспорт“ от ЕС отиваха по джобовете на същите, дето и сега управляват. Сега ще се купят нови локомотиви и ще се подарят с вагоните на частника. Той без да влага пари ще има влакове. А субсидията – директно в апартаменги в Дубай и офшорки.
Влаковете са безобразно мръсни! Отвратително пътуване. Не може да се опише с думи. Дано на никой не се налага да пътува от Мездра до София със сутрешен влак, идващ от не знам къде си!
Таня Илиева умишлено. Парите по програма “ Транспорт“ от ЕС отиваха по джобовете на същите, дето и сега управляват. Сега ще се купят нови локомотиви и ще се подарят с вагоните на частника. Той без да влага пари ще има влакове. А субсидията – директно в апартаменги в Дубай и офшорки.
Пак ли, този?!
Пак ли, този?!
Няма дъно и това е!
Няма дъно и това е!
Караджов е радост
Караджов е радост