Фирмата, построила този метродиаметър, е същата, която е построила магистралата край Чирпан където трябва да караме с 90 км/ч, същата, която построи пътя за Своге, където при катастрофа с автобус загинаха 20 пътници, а други 10 бяха ранени. Това обясни председателят на Транспортната комисия в Столичния общински съвет Карлос Контрера пред БНТ. Работната хипотеза е за надигане на подпочвените води, уточни той.
„Аз никого не упреквам, защото в момента въпросите са много повече от отговорите. Експертизите ще покажат каква е причината за това надигане и имаме ли по-сериозни проблеми. На база факти, ние ще преценим каква е отговорността на проектанта и има ли такава, каква е отговорността на строителя“, каза Контрера.
Той обясни, че в случая странното е, че този тунел е готов от две години, имало е тестове още от лятото на миналата година, а този дефект се появява сега. Контрера обясни, че разследването е важно, за да може да се избегнат подобни ситуации и в бъдеще.