Водещите медийни групи в САЩ планират да похарчат $115 милиарда за телевизионни и кинопродукции през 2022 г., съобщава „Файнейшъл таймс“, цитирани от „OFFNews“ позовавайки се на собствени изчисления за планираните разходи на компаниите, направени въз основа на оповестени корпоративни данни и отчети на анализатори.
- Реклама -
В анализа, включващ „Уолт Дисни къмпани“, „Комкаст“, „УорнърМедиа“ и „Амазон“, обаче не са отразени спортните събития, които ще бъдат излъчвани през следващата година, което означава, че сумата може да достигне до баснословните $140 милиарда.
Разходите на „Уолт Дисни къмпани“ за нови филми и телевизионни програми ще достигнат $23 милиарда, а инвестициите за стрийминг услугата „Дисни+“ (Disney+) ще нараснат с 35-40% през 2022 г. според оценката на банка „Морган Стенли“ .
Платформата „Нетфликс“ (Netflix) възнамерява да похарчи над $17 милиарда идната година, което е с 25% повече от 2021 г.
Огромните разходи, които предвиждат компаниите-мастодонти на филмовата индустрия, са свързани с пандемията и произтичащото от нея забавяне на увеличението на броя на абонатите на стрийминг услугите.
От „Нетфликс“ отчитат по-малкото заглавия в програмата заради закъсненията при снимането на филмите, дължащи се на пандемията от коронавируса. Този проблем, според представители на една от най-големите стрийминг платформи, се отразява отрицателно на цялата индустрия.
Водещите медийни групи в САЩ планират да похарчат $115 милиарда за телевизионни и кинопродукции през 2022 г., съобщава „Файнейшъл таймс“, цитирани от „OFFNews“ позовавайки се на собствени изчисления за планираните разходи на компаниите, направени въз основа на оповестени корпоративни данни и отчети на анализатори.
- Реклама -
В анализа, включващ „Уолт Дисни къмпани“, „Комкаст“, „УорнърМедиа“ и „Амазон“, обаче не са отразени спортните събития, които ще бъдат излъчвани през следващата година, което означава, че сумата може да достигне до баснословните $140 милиарда.
Разходите на „Уолт Дисни къмпани“ за нови филми и телевизионни програми ще достигнат $23 милиарда, а инвестициите за стрийминг услугата „Дисни+“ (Disney+) ще нараснат с 35-40% през 2022 г. според оценката на банка „Морган Стенли“ .
Платформата „Нетфликс“ (Netflix) възнамерява да похарчи над $17 милиарда идната година, което е с 25% повече от 2021 г.
Огромните разходи, които предвиждат компаниите-мастодонти на филмовата индустрия, са свързани с пандемията и произтичащото от нея забавяне на увеличението на броя на абонатите на стрийминг услугите.
От „Нетфликс“ отчитат по-малкото заглавия в програмата заради закъсненията при снимането на филмите, дължащи се на пандемията от коронавируса. Този проблем, според представители на една от най-големите стрийминг платформи, се отразява отрицателно на цялата индустрия.