София 14 °C София 14°C - предимно облачно Велико Търново 15 °C Велико Търново 15°C - облачно Пловдив 5 °C Пловдив 5°C - лека мъгла Варна 15 °C Варна 15°C - ясно небе Бургас 12 °C Бургас 12°C - разкъсана облачност

$115 милиарда за американски тв и кино продукции през 2022 г.

Закъсненията при снимането на филмите се дължат на пандемията от COVID-19
15 сЛюбопитно 212 Николай Трифонов

Водещите медийни групи в САЩ планират да похарчат $115 милиарда за телевизионни и кинопродукции през 2022 г., съобщава "Файнейшъл таймс", цитирани от "OFFNews" позовавайки се на собствени изчисления за планираните разходи на компаниите, направени въз основа на оповестени корпоративни данни и отчети на анализатори.

В анализа, включващ "Уолт Дисни къмпани", "Комкаст", "УорнърМедиа" и "Амазон", обаче не са отразени спортните събития, които ще бъдат излъчвани през следващата година, което означава, че сумата може да достигне до баснословните $140 милиарда.

Разходите на "Уолт Дисни къмпани" за нови филми и телевизионни програми ще достигнат $23 милиарда, а инвестициите за стрийминг услугата "Дисни+" (Disney+) ще нараснат с 35-40% през 2022 г. според оценката на банка "Морган Стенли" .

Платформата "Нетфликс" (Netflix) възнамерява да похарчи над $17 милиарда идната година, което е с 25% повече от 2021 г.

Огромните разходи, които предвиждат компаниите-мастодонти на филмовата индустрия, са свързани с пандемията и произтичащото от нея забавяне на увеличението на броя на абонатите на стрийминг услугите.

От  "Нетфликс" отчитат по-малкото заглавия в програмата заради закъсненията при снимането на филмите, дължащи се на пандемията от коронавируса. Този проблем, според представители на една от най-големите стрийминг платформи, се отразява отрицателно на цялата индустрия.

Телевизия Евроком - водещи новини от България и света - политика, здраве, предавания, спорт Eurocom.bg се издържа чрез реклами!

Моля, разрешете рекламите на сайта ни!

Благодарим Ви, че ни подкрепяте!