Search Suggestions
      четвъртък, 18.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Емил Марков: Важно е не само водачите да спазват правилата, но и пътищата да са обезопасени

          Loading the player...

          Важно е не само водачите да спазват правилата, но и пътищата да са обезопасени. Това заяви пред Евроком старши експертът от Института за пътна безопасност (ИПБ) Емил Марков.

          - Реклама -

          „Най-големите опасности са увеличаване на спирачни път. Водачите трябва да спазват по-голяма дистанция“, добави той.

          „За всички разходи по пътнотраспортната система те се нуждаят от 3,5 млрд. лв., а имат 140 млн. бюджет, тогава да се извърши оценка и да се каже – имаме черни точки, има места в България, където загиват много хора, черни кръстовища и те да бъдат обследвани“, допълни експертът.

          Той уточни, че подобни одити се правят само по Паневропейската транспортна мрежа.

          Не е работа на хората да мислят дали ще им паднат камъни на главата – това е работа на някой по веригата“, категоричен бе Марков.

          Според него фактори, които могат да изглеждат дребни, като това дали височината на знака е на определено ниво, дали има видимост в кръстовището, дали е изчистена растителността, дали е подновена маркировката, могат да станат причини за произшествие.

          Важно е не само водачите да спазват правилата, но и пътищата да са обезопасени. Това заяви пред Евроком старши експертът от Института за пътна безопасност (ИПБ) Емил Марков.

          - Реклама -

          „Най-големите опасности са увеличаване на спирачни път. Водачите трябва да спазват по-голяма дистанция“, добави той.

          „За всички разходи по пътнотраспортната система те се нуждаят от 3,5 млрд. лв., а имат 140 млн. бюджет, тогава да се извърши оценка и да се каже – имаме черни точки, има места в България, където загиват много хора, черни кръстовища и те да бъдат обследвани“, допълни експертът.

          Той уточни, че подобни одити се правят само по Паневропейската транспортна мрежа.

          Не е работа на хората да мислят дали ще им паднат камъни на главата – това е работа на някой по веригата“, категоричен бе Марков.

          Според него фактори, които могат да изглеждат дребни, като това дали височината на знака е на определено ниво, дали има видимост в кръстовището, дали е изчистена растителността, дали е подновена маркировката, могат да станат причини за произшествие.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Остри реплики: Ето какви нападки си размениха Пеевски и Василев пред парламента (ВИДЕО)

          На влизане в парламента председателят на "ДПС-Ново Начало" Делян Пеевски влезе в спор с председателя на ПП Асен Василев и с Кирил Петков. Те...

          Делян Пеевски влезе в парламента пеша (ВИДЕО)

          Лидерът на ДПС „Ново начало“ Делян Пеевски беше принуден да влезе пеша в парламента днес, след като входовете на сградата бяха блокирани от протестиращи...

          ИЗВЪНРЕДНО: Полицай издъхна на протеста в центъра на София

          Полицай, ангажиран с охраната на протеста пред Народното събрание, е починал днес, потвърдиха за bTV от Министерството на вътрешните работи. Служителят на реда се е...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions