Search Suggestions
      петък, 31.10.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Емил Марков: Важно е не само водачите да спазват правилата, но и пътищата да са обезопасени

          Loading the player...

          Важно е не само водачите да спазват правилата, но и пътищата да са обезопасени. Това заяви пред Евроком старши експертът от Института за пътна безопасност (ИПБ) Емил Марков.

          - Реклама -

          „Най-големите опасности са увеличаване на спирачни път. Водачите трябва да спазват по-голяма дистанция“, добави той.

          „За всички разходи по пътнотраспортната система те се нуждаят от 3,5 млрд. лв., а имат 140 млн. бюджет, тогава да се извърши оценка и да се каже – имаме черни точки, има места в България, където загиват много хора, черни кръстовища и те да бъдат обследвани“, допълни експертът.

          Той уточни, че подобни одити се правят само по Паневропейската транспортна мрежа.

          Не е работа на хората да мислят дали ще им паднат камъни на главата – това е работа на някой по веригата“, категоричен бе Марков.

          Според него фактори, които могат да изглеждат дребни, като това дали височината на знака е на определено ниво, дали има видимост в кръстовището, дали е изчистена растителността, дали е подновена маркировката, могат да станат причини за произшествие.

          Важно е не само водачите да спазват правилата, но и пътищата да са обезопасени. Това заяви пред Евроком старши експертът от Института за пътна безопасност (ИПБ) Емил Марков.

          - Реклама -

          „Най-големите опасности са увеличаване на спирачни път. Водачите трябва да спазват по-голяма дистанция“, добави той.

          „За всички разходи по пътнотраспортната система те се нуждаят от 3,5 млрд. лв., а имат 140 млн. бюджет, тогава да се извърши оценка и да се каже – имаме черни точки, има места в България, където загиват много хора, черни кръстовища и те да бъдат обследвани“, допълни експертът.

          Той уточни, че подобни одити се правят само по Паневропейската транспортна мрежа.

          Не е работа на хората да мислят дали ще им паднат камъни на главата – това е работа на някой по веригата“, категоричен бе Марков.

          Според него фактори, които могат да изглеждат дребни, като това дали височината на знака е на определено ниво, дали има видимост в кръстовището, дали е изчистена растителността, дали е подновена маркировката, могат да станат причини за произшествие.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Радев ще посети Египет за откриването на Големия египетски музей

          На 1 ноември, събота, държавният глава Румен Радев ще присъства на официалното откриване на Големия египетски музей в Гиза по покана на президента на...

          Катастрофа край „Руски паметник“ блокира движението на трамвайните линии – обновена

          10 трамвая са блокирани от спирката на бул. „Акад. Иван Гешов“ до УМБАЛСМ „Пиргов“. Инцидентът от е предизвикан от автомобил, който е навлязъл в...

          Йордан Миленов: Нашата история е една от най-богатите в световен мащаб

          "Нашата история е една от най-богатите в световен мащаб." Това каза преподавателят и историк Йордан Миленов, който беше гост в предаването "Делници" с водещ Николай...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions