Search Suggestions
      четвъртък, 18.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Емил Марков: Важно е не само водачите да спазват правилата, но и пътищата да са обезопасени

          Loading the player...

          Важно е не само водачите да спазват правилата, но и пътищата да са обезопасени. Това заяви пред Евроком старши експертът от Института за пътна безопасност (ИПБ) Емил Марков.

          - Реклама -

          „Най-големите опасности са увеличаване на спирачни път. Водачите трябва да спазват по-голяма дистанция“, добави той.

          „За всички разходи по пътнотраспортната система те се нуждаят от 3,5 млрд. лв., а имат 140 млн. бюджет, тогава да се извърши оценка и да се каже – имаме черни точки, има места в България, където загиват много хора, черни кръстовища и те да бъдат обследвани“, допълни експертът.

          Той уточни, че подобни одити се правят само по Паневропейската транспортна мрежа.

          Не е работа на хората да мислят дали ще им паднат камъни на главата – това е работа на някой по веригата“, категоричен бе Марков.

          Според него фактори, които могат да изглеждат дребни, като това дали височината на знака е на определено ниво, дали има видимост в кръстовището, дали е изчистена растителността, дали е подновена маркировката, могат да станат причини за произшествие.

          Важно е не само водачите да спазват правилата, но и пътищата да са обезопасени. Това заяви пред Евроком старши експертът от Института за пътна безопасност (ИПБ) Емил Марков.

          - Реклама -

          „Най-големите опасности са увеличаване на спирачни път. Водачите трябва да спазват по-голяма дистанция“, добави той.

          „За всички разходи по пътнотраспортната система те се нуждаят от 3,5 млрд. лв., а имат 140 млн. бюджет, тогава да се извърши оценка и да се каже – имаме черни точки, има места в България, където загиват много хора, черни кръстовища и те да бъдат обследвани“, допълни експертът.

          Той уточни, че подобни одити се правят само по Паневропейската транспортна мрежа.

          Не е работа на хората да мислят дали ще им паднат камъни на главата – това е работа на някой по веригата“, категоричен бе Марков.

          Според него фактори, които могат да изглеждат дребни, като това дали височината на знака е на определено ниво, дали има видимост в кръстовището, дали е изчистена растителността, дали е подновена маркировката, могат да станат причини за произшествие.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Blue Warrior представя първата си телевизионна кампания у нас

          През последните години българският пазар на уиски бележи динамично развитие и устойчив растеж. Профилът на уиски любителя в България също се променя: основните потребители...

          Съдът взе мярка задържане под стража за прокурорския син във Варна

          Съдът във Варна наложи най-тежката мярка за процесуална принуда – „задържане под стража“ – на 31-годишния Николай Маджаров, син на прокурор, уличен в притежание...

          Прокуратурата разследва побоя над кмета на Огняново

          В Районна прокуратура – Благоевград, Териториално отделение – Гоце Делчев, е образувано досъдебно производство за нападение над кмета на с. Огняново, съобщиха от институцията. Разследването...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions