Министърът на туризма: Аз не съм министър на ресторантьорите, аз съм министър на потребителите
Зарица Динкова коментира искането на оставката й
"Тази тема с искането на оставки се изтърка. Туризмът е преживяване и това, което трябва да дадем на клиентите си качество и отношение. Всъщност моят апел, с който се обърнах към бизнеса, е да ми помогнат да защитим качеството на продукта, защото аз не съм министър на ресторантьорите, аз съм министър на потребителите. Всъщност без клиент нямаме бизнес." - заяви министърът на туризма Зарица Динкова.
"Моят апел беше да да бъдем много по-внимателни към това как се отнасяме към клиентите си. За да можем да защитим ставка от 9% - това, което аз направих успешно за 2023 година и се опитвам да направя и за 2024 година", подчерта Динкова.
"Нашата амбиция е да предлагаме качествена услуга и голяма чяст от бизнеса се старае изключително много да го прави." - допълни министърът.
"Не виждам причина изобщо тук да говорим за оставка, защото аз съм си свършила работата. Работата на министъра е да балансира между потребителите и бизнеса. Ресторантьорите са един сегмент от този бизнес, аз защитих интереса на целия туристически сектор." , коментира Зарица Динкова.
"Ние трябва да поддържаме добър имидж и не можем да показваме такова отношение в един бизнес, в който гостоприемството и отношението са в основата на продукта, който предлагаме." - апелира министърът на туризма.