Search Suggestions
      петък, 31.10.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Долче и Габана се извиниха на китайски

          Италианските модни дизайнери Доменико Долче и Стефано Габана се извиниха на китайски, след като световно известната марка „Долче и Габана“ беше обвинена в расизъм и сексизъм в Китай, съобщи РИА Новости.

          - Реклама -

          Преди това модната марка беше в центъра на скандал, заради реклами за модно шоу в Шанхай и коментари за него, за които се твърди, че са от името на един от основателите на марката. Компанията беше обвинена в расизъм и сексизъм, а шоуто трябваше да бъде отменено.

          В широко разпространено видео съобщение на официалната страница на марката в социалната мрежа на Weibo, модните дизайнери говорят италиански, а в края на апелацията се извиняват на китайски език.

          „Безбройните посещения в Китай ни направиха още по-привлекателни за китайската култура. Разбира се, имаме и нещо, което да научим, трябва да се извиним за грешките, които направихме“, каза Долче.

          Габана, от своя страна, каза, че „никога няма да забрави това преживяване и този урок“. „Това няма да се случи, обаче, ние ще се опитаме да направим всичко възможно, по-добре да разбират и уважават културата на Китай и в заключение, ние искрено, от сърцето ви молим за прошка ..“, каза Габана.

          „Извинете ни“, казаха модните дизайнери на китайски.

          Китайците се подразниха от промоционалния видеоклип на „Долче и Габана“ за дефилето в Шанхай, в който жена с азиатски черти се мъчи да яде пица и спагети с пръчици, напътствана от мъжки глас. На всички това се стори обидно, особено заради снизходителния тон на напътствията. В Инстаграм пък Стефано Габана нарече Китай „невежа и смрадлива мафия“. По-късно от модната къща посочиха, че профилът на Габана в Инстаграм е бил хакнат и обясниха, че по случая тече разследване.

          На фона на скандала, който се разпали, най-големите китайски онлайн платформи за търговия изтеглиха продуктите на марката. Много китайски знаменитости, както и агенции за моделиране, които трябваше да участват в голямото шоу в Шанхай на 21 ноември, го отказаха.

           

           

          Италианските модни дизайнери Доменико Долче и Стефано Габана се извиниха на китайски, след като световно известната марка „Долче и Габана“ беше обвинена в расизъм и сексизъм в Китай, съобщи РИА Новости.

          - Реклама -

          Преди това модната марка беше в центъра на скандал, заради реклами за модно шоу в Шанхай и коментари за него, за които се твърди, че са от името на един от основателите на марката. Компанията беше обвинена в расизъм и сексизъм, а шоуто трябваше да бъде отменено.

          В широко разпространено видео съобщение на официалната страница на марката в социалната мрежа на Weibo, модните дизайнери говорят италиански, а в края на апелацията се извиняват на китайски език.

          „Безбройните посещения в Китай ни направиха още по-привлекателни за китайската култура. Разбира се, имаме и нещо, което да научим, трябва да се извиним за грешките, които направихме“, каза Долче.

          Габана, от своя страна, каза, че „никога няма да забрави това преживяване и този урок“. „Това няма да се случи, обаче, ние ще се опитаме да направим всичко възможно, по-добре да разбират и уважават културата на Китай и в заключение, ние искрено, от сърцето ви молим за прошка ..“, каза Габана.

          „Извинете ни“, казаха модните дизайнери на китайски.

          Китайците се подразниха от промоционалния видеоклип на „Долче и Габана“ за дефилето в Шанхай, в който жена с азиатски черти се мъчи да яде пица и спагети с пръчици, напътствана от мъжки глас. На всички това се стори обидно, особено заради снизходителния тон на напътствията. В Инстаграм пък Стефано Габана нарече Китай „невежа и смрадлива мафия“. По-късно от модната къща посочиха, че профилът на Габана в Инстаграм е бил хакнат и обясниха, че по случая тече разследване.

          На фона на скандала, който се разпали, най-големите китайски онлайн платформи за търговия изтеглиха продуктите на марката. Много китайски знаменитости, както и агенции за моделиране, които трябваше да участват в голямото шоу в Шанхай на 21 ноември, го отказаха.

           

           

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Джей Ди Ванс: Ядреният арсенал на САЩ се нуждае от тестове, за да се гарантира правилното му функциониране

          Вицепрезидентът Джей Ди Ванс заяви, че тестовете на ядрения арсенал на САЩ ще гарантират, че той действително „функционира правилно“, но не даде подробности за...

          САЩ ще ограничат броя на бежанците до рекордно ниското ниво, предимно бели южноафриканци

          Администрацията на Тръмп обяви планове за драстично намаляване на броя на бежанците, които САЩ приемат ежегодно, до рекордно ниско ниво и за даване на...

          Как Китай подпомага руската армия

          Нови доказателства разкриват веригата от доставки, която подпомага производителите на дронове в Москва, се казва в анализ на „Уолстрийт джърнъл“ Докато президентът Доналд Тръмп се...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions