Search Suggestions
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Немска фирма превърна бира на Лувъра в неочакван рекламен триумф

          Дори най-дръзкият обир в света може да се превърне в маркетингова златна мина — доказва го малка германска компания от района на Дортмунд, производител на мобилни стълби и подемни съоръжения.

          - Реклама -

          След като стана ясно, че тяхна машина е била използвана при сензационния обир в Лувъра, фирмата реши да обърне ситуацията в своя полза — с чувство за хумор и креативност.

          В социалните мрежи компанията публикува снимка на един от своите подемни модели, придружена от закачлив текст:

          Явният подтекст — че „шептящият“ мотор би позволил дори на крадци да действат незабелязано — не убягна на никого.

          В интервю за Agence France-Presse управителят на фирмата обяснява, че машината е била продадена на френски клиент, който я отдавал под наем в района на Париж. По думите му, подемното съоръжение е било откраднато по време на демонстрация, а по-късно крадците премахнали логото, табелките и серийните номера. Така неговият продукт се превърнал в неочаквана „звезда“ на престъпление, за което говори целият свят.

          От това се родил и новият рекламен лозунг на компанията:

          Въпреки шегите, предприемачът категорично осъжда обира на Лувъра, но признава, че такъв медиен ефект не може да се купи с пари.

          Дори най-дръзкият обир в света може да се превърне в маркетингова златна мина — доказва го малка германска компания от района на Дортмунд, производител на мобилни стълби и подемни съоръжения.

          - Реклама -

          След като стана ясно, че тяхна машина е била използвана при сензационния обир в Лувъра, фирмата реши да обърне ситуацията в своя полза — с чувство за хумор и креативност.

          В социалните мрежи компанията публикува снимка на един от своите подемни модели, придружена от закачлив текст:

          Явният подтекст — че „шептящият“ мотор би позволил дори на крадци да действат незабелязано — не убягна на никого.

          В интервю за Agence France-Presse управителят на фирмата обяснява, че машината е била продадена на френски клиент, който я отдавал под наем в района на Париж. По думите му, подемното съоръжение е било откраднато по време на демонстрация, а по-късно крадците премахнали логото, табелките и серийните номера. Така неговият продукт се превърнал в неочаквана „звезда“ на престъпление, за което говори целият свят.

          От това се родил и новият рекламен лозунг на компанията:

          Въпреки шегите, предприемачът категорично осъжда обира на Лувъра, но признава, че такъв медиен ефект не може да се купи с пари.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Австралия обяви национален траур след стрелбата на плажа Бонди

          Австралия ще спусне знамената наполовина в знак на национален траур и в памет на 16-те души, убити при масовата стрелба на плажа Бонди, заяви...

          Наводнения отнеха живота на 14 души в мароканския град Сафи

          Четиринадесет души загинаха в неделя вследствие на внезапни наводнения в Сафи – пристанищен град на атлантическото крайбрежие на Мароко, сочат последните данни на местните...

          Доставката на новия Air Force One се отлага поне до 2028 г.

          Доставката на новия самолет „Боинг“, който ще се използва от президента на САЩ и е известен като Air Force One, отново е отложена с...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions