Дори най-дръзкият обир в света може да се превърне в маркетингова златна мина — доказва го малка германска компания от района на Дортмунд, производител на мобилни стълби и подемни съоръжения.
- Реклама -
След като стана ясно, че тяхна машина е била използвана при сензационния обир в Лувъра, фирмата реши да обърне ситуацията в своя полза — с чувство за хумор и креативност.
В социалните мрежи компанията публикува снимка на един от своите подемни модели, придружена от закачлив текст:
„Транспортира до 400 кг съкровища при скорост от 42 метра в минута, благодарение на двигател, който не бръмчи, а шепти.“
Явният подтекст — че „шептящият“ мотор би позволил дори на крадци да действат незабелязано — не убягна на никого.
В интервю за Agence France-Presse управителят на фирмата обяснява, че машината е била продадена на френски клиент, който я отдавал под наем в района на Париж. По думите му, подемното съоръжение е било откраднато по време на демонстрация, а по-късно крадците премахнали логото, табелките и серийните номера. Така неговият продукт се превърнал в неочаквана „звезда“ на престъпление, за което говори целият свят.
„Когато видяхме кадрите по новините, първо бяхме шокирани. После, като разбрахме, че няма пострадали, решихме да приемем ситуацията с усмивка“, споделя собственикът.
От това се родил и новият рекламен лозунг на компанията:
„Когато искате да действате бързо.“
Въпреки шегите, предприемачът категорично осъжда обира на Лувъра, но признава, че такъв медиен ефект не може да се купи с пари.
Дори най-дръзкият обир в света може да се превърне в маркетингова златна мина — доказва го малка германска компания от района на Дортмунд, производител на мобилни стълби и подемни съоръжения.
- Реклама -
След като стана ясно, че тяхна машина е била използвана при сензационния обир в Лувъра, фирмата реши да обърне ситуацията в своя полза — с чувство за хумор и креативност.
В социалните мрежи компанията публикува снимка на един от своите подемни модели, придружена от закачлив текст:
„Транспортира до 400 кг съкровища при скорост от 42 метра в минута, благодарение на двигател, който не бръмчи, а шепти.“
Явният подтекст — че „шептящият“ мотор би позволил дори на крадци да действат незабелязано — не убягна на никого.
В интервю за Agence France-Presse управителят на фирмата обяснява, че машината е била продадена на френски клиент, който я отдавал под наем в района на Париж. По думите му, подемното съоръжение е било откраднато по време на демонстрация, а по-късно крадците премахнали логото, табелките и серийните номера. Така неговият продукт се превърнал в неочаквана „звезда“ на престъпление, за което говори целият свят.
„Когато видяхме кадрите по новините, първо бяхме шокирани. После, като разбрахме, че няма пострадали, решихме да приемем ситуацията с усмивка“, споделя собственикът.
От това се родил и новият рекламен лозунг на компанията:
„Когато искате да действате бързо.“
Въпреки шегите, предприемачът категорично осъжда обира на Лувъра, но признава, че такъв медиен ефект не може да се купи с пари.
Четиринадесет души загинаха в неделя вследствие на внезапни наводнения в Сафи – пристанищен град на атлантическото крайбрежие на Мароко, сочат последните данни на местните...