Километрични опашки, изнервени шофьори и часове, прекарани в задръстване – така изглежда ситуацията за пътуващите през последните два дни по автомагистрала „Тракия“. Причината е стартиралият ремонт на три ключови отсечки. Въпросът е колко време ще трае пътуването до и от София и защо липсват реални обходни маршрути.
- Реклама -
Тази сутрин движението край Ихтиман беше силно затруднено – в посока София беше оставена само една лента, докато към Бургас работеха две, но с малък трафик. Според заместник-кмета на Ихтиман Тони Кацаров това разпределение не отговаря на натовареността:
„В сутрешните часове основният поток е към столицата и би било логично в тази посока да има повече ленти. Агенция „Пътна инфраструктура“ се опитва да въвежда реверсивно движение, но днес реагираха със закъснение.“
Малко след изявлението му в ефир служители на АПИ започнаха да пренасочват трафика, с което задръстването към София частично се облекчи. Алтернативен вариант за придвижване би могъл да бъде първокласният път I-8 между Ихтиман и Вакарел. Но този участък е затворен от години – още през 2009 г. асфалтът беше нарязан за ремонт и така и не беше възстановен.
„Ако трасето беше годно за движение, поне тежкотоварните автомобили можеше да се отклоняват натам и да се намали натискът върху магистралата“, поясни Кацаров.
Ремонтните дейности по „Тракия“ обхващат три зони: между 24-ия и 33-ия километър в Софийска област, от 90-ия до 98-ия километър в Пазарджишко и между 262-ия и 273-ия километър в Сливенска област.
Километрични опашки, изнервени шофьори и часове, прекарани в задръстване – така изглежда ситуацията за пътуващите през последните два дни по автомагистрала „Тракия“. Причината е стартиралият ремонт на три ключови отсечки. Въпросът е колко време ще трае пътуването до и от София и защо липсват реални обходни маршрути.
- Реклама -
Тази сутрин движението край Ихтиман беше силно затруднено – в посока София беше оставена само една лента, докато към Бургас работеха две, но с малък трафик. Според заместник-кмета на Ихтиман Тони Кацаров това разпределение не отговаря на натовареността:
„В сутрешните часове основният поток е към столицата и би било логично в тази посока да има повече ленти. Агенция „Пътна инфраструктура“ се опитва да въвежда реверсивно движение, но днес реагираха със закъснение.“
Малко след изявлението му в ефир служители на АПИ започнаха да пренасочват трафика, с което задръстването към София частично се облекчи. Алтернативен вариант за придвижване би могъл да бъде първокласният път I-8 между Ихтиман и Вакарел. Но този участък е затворен от години – още през 2009 г. асфалтът беше нарязан за ремонт и така и не беше възстановен.
„Ако трасето беше годно за движение, поне тежкотоварните автомобили можеше да се отклоняват натам и да се намали натискът върху магистралата“, поясни Кацаров.
Ремонтните дейности по „Тракия“ обхващат три зони: между 24-ия и 33-ия километър в Софийска област, от 90-ия до 98-ия километър в Пазарджишко и между 262-ия и 273-ия километър в Сливенска област.
По случая с прегазено с автомобил куче в София Софийска районна прокуратура е образувала досъдебно производство, съобщи във Facebook министърът на правосъдието Георги Георгиев.
"Припомням,...
Магистър-фармацевтите са в готовност за протест, ако се въведе задължението аптеките да ползват само регистрирани в НАП софтуери за управление на продажбите, предаде Нова...
"Президентът трябва да свика КСНС по казуса "Лукойл, за да чуе различните мнения на партиите."
Това каза председателят на ПП "Републиканци за България" Цветан...
Your content always adds value to my day.