Search Suggestions
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Немска фирма превърна бира на Лувъра в неочакван рекламен триумф

          Дори най-дръзкият обир в света може да се превърне в маркетингова златна мина — доказва го малка германска компания от района на Дортмунд, производител на мобилни стълби и подемни съоръжения.

          - Реклама -

          След като стана ясно, че тяхна машина е била използвана при сензационния обир в Лувъра, фирмата реши да обърне ситуацията в своя полза — с чувство за хумор и креативност.

          В социалните мрежи компанията публикува снимка на един от своите подемни модели, придружена от закачлив текст:

          Явният подтекст — че „шептящият“ мотор би позволил дори на крадци да действат незабелязано — не убягна на никого.

          В интервю за Agence France-Presse управителят на фирмата обяснява, че машината е била продадена на френски клиент, който я отдавал под наем в района на Париж. По думите му, подемното съоръжение е било откраднато по време на демонстрация, а по-късно крадците премахнали логото, табелките и серийните номера. Така неговият продукт се превърнал в неочаквана „звезда“ на престъпление, за което говори целият свят.

          От това се родил и новият рекламен лозунг на компанията:

          Въпреки шегите, предприемачът категорично осъжда обира на Лувъра, но признава, че такъв медиен ефект не може да се купи с пари.

          Дори най-дръзкият обир в света може да се превърне в маркетингова златна мина — доказва го малка германска компания от района на Дортмунд, производител на мобилни стълби и подемни съоръжения.

          - Реклама -

          След като стана ясно, че тяхна машина е била използвана при сензационния обир в Лувъра, фирмата реши да обърне ситуацията в своя полза — с чувство за хумор и креативност.

          В социалните мрежи компанията публикува снимка на един от своите подемни модели, придружена от закачлив текст:

          Явният подтекст — че „шептящият“ мотор би позволил дори на крадци да действат незабелязано — не убягна на никого.

          В интервю за Agence France-Presse управителят на фирмата обяснява, че машината е била продадена на френски клиент, който я отдавал под наем в района на Париж. По думите му, подемното съоръжение е било откраднато по време на демонстрация, а по-късно крадците премахнали логото, табелките и серийните номера. Така неговият продукт се превърнал в неочаквана „звезда“ на престъпление, за което говори целият свят.

          От това се родил и новият рекламен лозунг на компанията:

          Въпреки шегите, предприемачът категорично осъжда обира на Лувъра, но признава, че такъв медиен ефект не може да се купи с пари.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Тръмп: По-близо сме до уреждане на войната в Украйна от всякога

          Президентът на САЩ Доналд Тръмп заяви, че има напредък в усилията за прекратяване на войната в Украйна и че страните са по-близо до решение,...

          Наводнения в Боливия взеха най-малко 20 жертви, десетки са в неизвестност

          Най-малко 20 души са загинали, а десетки се водят в неизвестност, след като голяма река в източната част на Боливия излезе от коритото си...

          Яне Янев смени „отровната“ среда в парламента с отглеждане на био ангус и езда в планината

          Бившият народен представител Яне Янев, познат от активната си политическа кариера в миналото, днес е изцяло посветен на животновъдството. Той е заменил костюмите и...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions